[ליצירה]
רעיון גדול. את צודק. הקטע של תכנית הריאליטי יכל להיות יותר מובן בהתחלה וקצת יותר מודגש, אבל השגת את המסר שרצית.
בשורות טובות, ושלא נדע עוד צער לעולם.
[ליצירה]
סיפור אמיתי, נכון? יישר כח על פועלך, אבל הכתיבה מתארת יותר מדי כל מה שהיה, וזה לא הכי מענין לשמוע "קמתי, אכלתי" וכו'. חסר לי פן יותר ספרותי. הצלחתי להבהיר את עצמי?...
בכל אופן - כל הכבוד על השמירה על ארצנו.
תגובות