[ליצירה]
'השתקפות', לא 'התשקפות'. (או שהיתה מטרה מיוחדת לכתיבה הזו?)
נראה לי שיכלת לכתוב את הרעיון הזה בצורה הרבה יותר מעניינת.
מה עם 'הסתכל לו ישר בעיניים' (כדי לבחון את דמותו בעדשה)? מה עם חלונות כהים ומסכים כבוים (משקפי שמש על עיני העולם)? מה עם השתקפות העולם במשקפי השמש? מה עם הסנוור (שמשקפי השמש גורמים לצופים)?
ומה עם 'מה שמאחורי ההשתקפות'?
[ליצירה]
זה כתוב טוב. (בכל המשמעויות שאפשר למצוא לזה)
מפתח: כל הנפח.
השיר עצמו נראה כאילו יוצא מנקודת מבט עצמית צרה, ולא רק בגלל הסגנון. (על אף שהוא בהחלט השראה)
תודה על ההשראה.
[ליצירה]
המראה!
איך שכחת את המראה?!
זו שמסתכלים בה ורואים דמויות מאשימות של אנשים שהרגת בגלגולים קודמים או בסיוטים בהקיץ?
בבית כזה לעולם לא תהיה בודד, או עצוב, או חי...
התיאורים די שגרתיים - בית אפל ועתיק עם נרות ורעשים ורחשים בעליית הגג. הסיום קצת מפתיע, אבל גם הוא נשמע מוכר.
היה מעניין אם הבית באמת היה תיאור של האישיות המסובכת והאפלה שלך, אבל נראה שאתה מסתפק בתיאור רגיל של בית אפל ובהערת 'אפל בדיוק כמוני'. חבל, כי במעט יושר ודמיון היית יכול לתאר את עצמך ובאמת להפתיע.
תודה
[ליצירה]
אז בעצם אתה רצית תיאורים יותר מצמררי שיער כדי לזכות אותי באישיות מספיק מעניינת... אוף, לא תיכננתי לשתף את כולם בתינוקות שאני חוטף וקובר בגינה, ובמעיל עור שלי המיוחד אבל אם זה מה שדרוש כדי שאהיה בעינייך למגניב....
תגיד, זה שהקטע נכתב בסיגנון ילדותי לא אומר לך כלום?
[ליצירה]
לא. תיאורים מסמרי שיער ומצמררים ('מצמררי שיער'? נחמד) כבר נכתבו באלפי סיפורים והם חוזרים על עצמם. התכוונתי לתיאורים שבאמת יסמלו את האישיות שלך. למשל - ילד קטן שאורב עם דלי, שופך מים על כל מי שמתקרב אל הדלת, ואז רץ למטה לבדוק אם הוא נכנס בכל זאת.
הסגנון הילדותי? לא, לא אומר לי כלום. אולי לא הבנתי את הבדיחה.
[ליצירה]
איפה האוטנטיות?!
מה זאת אומרת ילד אורב על דלי?! השדים אמורים להיות אוטנטים! אבל אני אסכים איתך שאולי היה עדיף להכניס מפלצות ותופעות אל-טבעיות שהיו מסמלות תכונות באישיות. מצד שני, עם רמזים שכאלה, המשפט האחרון לא היה יוצר את הטוויסט הנכון....
[ליצירה]
אין לי קרובים בהיורישמה או נגזאקי, אבל אלה לא המקומות היחידים שהוטלו בהם פצצות אטום. עשרות איים באוקינוס השקט נעלמו בשנים האחרונות כתוצאה מניסויים אטומיים שממשלות העולם עשו בהם. אולי זה לא ממש מדבר אלינו ישירות, במיוחד כי יש לנו מספיק צרות משלנו אבל זה לא סיבה להתעלם מתופעה מכוערת זו.
[ליצירה]
הולכים לים, לבריכה, עומדים מול מאוורר, נכנסים לשעות למסעדה יוקרתית עם מזגן ומזמינים רק כוס מים, מתקלחים כל שעתיים, מסכימים לשחק במלחמות מים עם האחים הקטנים, עושים סיאסטא...
אבל אף פעם, בשום אופן, יושבים לכתוב שירים... : P
[ליצירה]
איפה האוטנטיות?!
מה זאת אומרת ילד אורב על דלי?! השדים אמורים להיות אוטנטים! אבל אני אסכים איתך שאולי היה עדיף להכניס מפלצות ותופעות אל-טבעיות שהיו מסמלות תכונות באישיות. מצד שני, עם רמזים שכאלה, המשפט האחרון לא היה יוצר את הטוויסט הנכון....