[ליצירה]
מצמרר משהו...
בררררררררר
הכנסת אותי לצימרור חייובי
הראי העיוור הוא אני!!!
במלו מובן המילה.
כותב שירי ברייל שאף אחד לא יקרא
ומהלך בחושך
תחת צינייות ועור גמל מסואב
כל הכבוד !!
תמשיך כך () () והצל ישפוט
[ליצירה]
תודה לך
דמוקרטיה זה לא רק חופש הביטוי אלה גם חופש התגובה...... לא אהבתי מילה ממה שכתבת וזכותי!!!!!!!!!!!!!
גיבוב של מילים משמימות......................
תודה לך תודה לך תודה לך תוזה לך
[ליצירה]
(מעריץ את השירים שלך)
השבירה במיבנה השיר מוסיפה כל כך הרבה
פשוט גאונות
לראות ולהתפעם
השיר מעולה וכתוב בשפה משובחת
מעוגלת משהו, ישרה , וכנה
תודה
[ליצירה]
פשוט נתרבו המיקרים....
)-:
ככה זה אין מה לעשות..
בימיינו....
יש יהודי לבן כשלג במזרח אירופה
(הלבינו את פניו)
לא התכוונתי לפגוע,
סליחה...
אפילו חשבתי בלב (עמוק עמוק)
שהשיר שלך על הדייטים נחמד בהחלט..
(-:
בברכת כתיבה וחתימה טובה
מושה הגמלוני
[ליצירה]
לכל אלה שלא הבינו
היצירה בכוונה כתובה כך וזה היופי שבה..
החריזה..
לא כל שיר צריך להיות עם משמעויות עמוקות ורבדים הנגולים תחת עייני הקורא בקראה שנייה ושלישית שיר יכול להיות סתם שיר, ולא יותר
!!!
תודה לך.. תודה לך..
תגובות