[ליצירה]
לקח לי כמה שניות להבין מה בדיוק הולך פה אבל אח"כ ממש אהבתי.
אחרי שקראתי את התגובות ראיתי שבאמת הפוקוס קצת לא ברור, ושבאמת זה נראה קצת #@$#%$ (בעצם, אם אני מזכירה רק את הניק שלך, זה בסדר להגיד באותו משפט 'מעובד'?).
אהבתי את כל ההצעות לשמות לתמונה, כולל את השם הנוכחי ('הצצה') ולכן לדעתי לא בוער להחליף אותו.
המסגרת מוסיפה מלאן.
תמשיכי להנעים לנו את הזמן.
[ליצירה]
ענק!
אני מסכימה עם החתלתול. זה לא פעם ראשונה שבלי הכותרת בכלל לא הייתי שמה לב לפרטים חשובים בתמונה. פשוט יש לך עין מדהימה (ונראה לי שאת מאמנת אותה...)
הפוקוס מעולה, ולדעתי השמיים הכחולים דווקא מוסיפים תקווה כזאת.
לצערי אני מכירה מקרוב מאוד את הבעיה הזאת של תמונה באיכות מעולה שמתפקששת כשמעלים אותה למחשב.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
וואו היא נראית כל כך.. (מפוחדת? חוששת מפני מה?)
מקסים. מזכיר לי חברת ילדות שלי. גם לה היתה לעיתים אותה הבעה.
באמת חסר קצת פוקוס אבל אני מתשדלת להתעלם מזה. חבל לי לוותר על כזאת תמונה.
מחול, בהערכה...
תגובות