[ליצירה]
כשהייתי בגן הייתי מהרודפים, והילד הנרדף דווקא לא היה כל כך חנון. סתם בריון מגודל בלי חברים, שלמרות שהיה הכי גדול בגן, לא יכל לעמוד מול עשרה ילדים היפראקטיביים.
[ליצירה]
ממש ממש ממש מקסים!!!!! ההילה מסביב לירח נראית כל כך מושלמת!!!!!
היה ממש כיף לראות עוד ציור שלך.
חובב- אני לא רואה בעיה במקור. חבל לנסות למצוא בכוח ביקורת.
אני דווקא ראיתי מיד שזה לילה. עם כזה ירח אין פלא שזה לילה בהיר.
[ליצירה]
ע נ ק!!!
אתה פשוט יורד על כל הדברים האלה שנראים לנו מובנים מאליו במשפט רגיל, ובעצם אם יבוא איזה תייר שלא רגיל לסלנג של הארץ הוא לא יבין למי אנחנו מתכוונים ב'הוא', 'היא', 'ביתו', 'שלו', וכאלה. מה שאתה בעצם עשית היה להסתכל על הדברים כאילו מנקודת מבט כזאת.
בררר. סורי על האורך...
[ליצירה]
וואו היא נראית כל כך.. (מפוחדת? חוששת מפני מה?)
מקסים. מזכיר לי חברת ילדות שלי. גם לה היתה לעיתים אותה הבעה.
באמת חסר קצת פוקוס אבל אני מתשדלת להתעלם מזה. חבל לי לוותר על כזאת תמונה.
מחול, בהערכה...
[ליצירה]
וואי את רוצה להגיד לי שזה לא ערוך?!
מד-הים!!!
בהתחלה הייתי בטוחה שזה ערוך אז לא הכי התלהבתי אבל עכשיו זה יפה פי מיליון.
בא לי להיות עכשיו במקום כזה.
[ליצירה]
דווקא יש בצילום ציוריות כזאת. גם הזוית לא רעה והפוקוס על הסכין.
מה שקצת הורס זה התאורה והזוית המעצבנת-משהו של השולחן שנראה כאילו עיקמו אותו ביחס לצילום.
אהבתי בסך הכל.
תגובות