[ליצירה]
מה לא מובן בתוספת של המילה אך??
בתחילה הוא כתב על ארץ לא זרועה... והוא כותב על חסרונותיה של הארץ
ואז יש אך- דהיינו-מבטא ניגוד- שיש בארץ הזו ציפור נודדת שמבשרת על הטוב שיש בארץ הזו, לעומת החסרונות שצוניו בשני הבתים הקודמים.
[ליצירה]
אהבתי ממש את השיר!
למען האמת אני לא מכירה את משה בואנו, אבל אהבתי מאוד את השפה של השיר! והיה אפשר להבין מהשיר הזה דברים מעטים על משה האמיתי, אז לא היתה לי בעיה לקרוא. :)
שיר אדיר!
[ליצירה]
חחחחח אהבתי ממש את המשחק מילים הזה!
"אני הרגתי יתוש, כל הלילה הוא חג סביבי וגרם לי לעיטוש" :)
"אני לא כזאת נמוכה כשירדתי מהפלטפורמות נתתי צ'יף לנמלה" =)
יומשמח לכולכם!
[ליצירה]
מוכרת ההרגשה.... זה מאוד מהנה לעמוד מול הקהל! לפעמים קצת נמאס מהתגובות של האנשים (אני ברחתי פעם על הכסאות במקום בשביל שבינהם) אבל.... אח"כ מתגעגעים לקהל הזה. אל תברחו! אל תחזרו מהר למאחורה!
בהחלט שיר, משפט יפה :).
וזה יותר מתאים לשיר מאשר למשפחט מאוחה, לדעתי.
סחטיין עלייך מתוקה! ד"ש ממני...
[ליצירה]
נראה לי שמיצינו כולנו (כולל אותי) את קטע הצנזורה הדרושה... אבל עם כל הכבוד...מסכן הבנאדם... מה הוא אחראי על הצנזורה שכועסים עליו??.... זה עניין של האתר בלבד..הוא רק כתב את שלו, מתוך שיעמום או שלא מתוך שיעמום, זה לא משנה. מה שבטוח זה שהוא לא זה שהכניס את זה סופית לאתר.
נראה לי שהוא הבין כבר שהצירה כישלון לא לדעת כולם היא "יצירה". ועכשיו...שיהיה לך בהצלחה בהמשך :)
[ליצירה]
מסכימה עם המסר- שצריך להיות מאוחדים.
אבל -בואו נשב ונקשיב לצד השני, לדעתי זה פתרון לא יעיל.
כי מלכתחילה- הממשלה לא נשמעת כאילו היא מקשיבה לדעת העם... משאל עם היא לא מוכנה לעשות ואפילו לא מתייחסים בממשלה למשאלים פנימיים!.
לכן לדעתי נוצר המצב שכל אחד מוכיח את צדקתו.... גם ככה אין מי שיקשיב.
ככה שהלוואי ובאמת נצליח להתאחד ולא תיווצר "שנאת אחים" אבל אם נעשה הכל ב"דיבורים" לא יודעת אם זה יעבוד. (לא אמרתי אלימות- אלה לקום ולעשות).
תגובות