[ליצירה]
והנה אני בספירת העומר ועברה שנה
ואני כותבת פה תגובה חדשה בל"ב בעומר כשהימים נספרים נקצרים אוטטו נאספים
והקודש מתחבר ומתגלה ככה סתם
או בעצם דווקא כך.
תודה על השיר היפה.
[ליצירה]
בוא נגיד
שזה שיר שקל להזדהות איתו,
לפחות בחלק מהדברים...
השיבוץ והדימוי מהתנ"ך מוסיף המון...
ובסוף זה יעבור(את יודעת למה אני מתכוונת, ודי לחכימא ברמיזא)
תגובות