לחתולים יש תשע נשמות. ככה אומרים. מה זה אומר לגבי חתול? תשע נשמות בתוך גוף אחד. זה לא מפריע קצת? ומה קורה כשהחתול נדרס?

                אם אתה מאמין בגלגול נשמות ודברים כאלה זאת אומרת שנשארו תשע נשמות בלי גוף. ואפילו אם נניח שנשמה אחת הולכת עם הגוף אז שמונה נשמות מסתובבות ומחפשות גוף.

                קודם הן מחפשות גוף של חתול. אבל בכול חתול כבר יש תשע נשמות משלו. ושמונה עשרה או אפילו שבע עשרה נשמות זה כבר יותר מידי לגוף אחד. אפילו אם אתה חתול.          

                אפשרות שניה זה להיכנס לתוך משהו דומם. כמו עץ או אבן או מקרר חשמלי. שאין בהם שום נשמה.

וזה מסביר את האנשים שטוענים שהמגהץ או השטיח שונאים אותם.

                אפשרות שלישית - להיפרד. כל נשמה למקום אחר. אבל זה נורא קשה להיפרד אחרי כל כך הרבה זמן שהייתם ביחד.

                אפשר גם ללכת לשבת בגוף שיש לו כבר נשמה אחת. כמו כלב, ציפור או בנאדם.

וככה אתה פוגש אנשים עם תשע או עשר נשמות. שהם, דרך אגב, אנשים נורא מעניינים. ולא. אין יותר כאלו בבית המשוגעים מאשר מחוץ לו.

                אבל מה קורה כשאדם כזה מת? מי, למשל, הולך עם הגוף? לפי כל חוקי ההסתברות גדול הסיכוי שנשמה של חתול תלך. מהסיכוי שנשמה של אדם תלך. וזה, אולי, מסביר את האמונה של בני אדם שהנשמות שלהם לא מתות.

                אם כי, יכול להיות, שנשמה של חתול תגיד: "מה פתאום שאני אלך עם גוף של בנאדם? וחוץ מזה, אני רק אורחת. זה לא "פייר" שאני אלך." אבל כמו שהמשפחה שלי אומרת - "בחיים אין "פייר"!" ואם אתה חתול, בדרך כלל, לא מתחשבים בדעתך.

                בכלל, ככל שאני חושבת על זה יותר, התאוריה הזאת, עם החתולים, מסבירה הרבה יותר דברים מיסטיים ועל-טבעיים מאשר מרבית הדתות המקובלות.

אולי נעשה מזה דת?