זה שיר של נוף
נוף אהבה וערגה,
שיר שזורם בינות
אשדות נהר קוצפים
בין נאות דשא
אט אט רוגע
אך נוגע.
זהו שיר כניסה
אל הטוב והיפה,
הדומה ליהלום קטן
נוצץ בתוך האפילה
המאיר וצובע
את גוון עולמנו.
משנה באחת
את מסלול חיינו
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
נקטע לי קצת, קצת חיכיתי שהשיר הזה, המתואר בכ"כ הרבה פיוטיןת ועדינות- יתחיל ויחדיר בי את האופטימיות שלך....
[ליצירה]
[ליצירה]
---
חלק ב' של המלצתי
"אמרת לי להיאחז בכוכבים
לא סיפרת שבאור יום הם נכבים"
היום קראתי בניתוח ספרותי על שירי ביאליק כי הכוכבים בשיריו מורים על מזל אכזב, מזל שבתחילה שם עליו יהבו ולאחר מכן בגדו בו:
"הכוכבים רימו אותי\ היה חלום אך גם הוא עבר" (מתוך הכניסיני תחת כנפך)
יש הרואים בשורה זו את חלום האהבה שנגוז,תמונת הכוכבים שהם בבחינת העולם האידאלי שגם הוא רוצה באדם הרחוק.
[ליצירה]
לא ירושלמי רוכב על סוס
סוסת וילנא המליטה
וירושלמי ללא היסוס
שם פעמיו לליטא.
הקריא שם שירה ברוסית
צעקו שישיר בשפתם
עמד ומיד הסית
לקח אותו שוטר
ואמר שזמנו תם
תגובות