[ליצירה]
למשיבת נפש
נכון, את צודקת לחלוטין, עם זאת, אני יכולה לצטט מקורות מכאן ועד אי שם שזו דרכו של הקב"ה לקרב אותנו אליו, ע"י הריחוק, אבל לפעמים, גם אם אתה יודע בע"פ את כל המקורות שבעולם, מהמקום הקטן שאתה נמצא בו קשה לך לחוש בזה, וזה הדרך שאתה עומד בה והולך בה כל חייך, הכל תהליכים.
[ליצירה]
למשיבת נפש
וזו בדיוק התפילה שלי לבורא עולם, להגיע ליעוד שלי ולא על דרך עקידה, השיר הזה נכתב קצת מזמן, כשהרגשתי שדווקא כשאני מתחילה להתקרב לקב"ה, וממש לרצות, לרצות בקרבתו, ה' שם לך הר גבוה מלפניך, נותן לך כפית ביד ואומר לך להעביר את ההר למקום אחר...
ואתה שואל למה?
זה תהליכים ב"ה שעברתי אותם, (ויש את כל החיים לעבור)
תגובות