אני רואה ששנינו משתנים,
נושבים לכאן
ולשם.
בלי כיוון ברור
אך
יש דרך,
קיימת מטרה.
ובמסע
עד אליה,
כשעומדים לרגלי הריה
היא מתגלה במלוא יופיה
והדרה
אנחנו רק צריכים להיות
שם
בשביל לראות
בשביל לחוש
בשביל לכתוב...
[ליצירה]
האמת, שקראתי את היצירה לפני יותר משבוע,
זה יפה וקשה, אמיתי וכנה.
חזק, מאוד חזק ועוצמתי, דוקר קצת, מצמרר מעט.
מעורר, בהחלט מעורר ומעלה שאלות, תהיות, מחשבות ורגשות.
קטע לא פשוט אבל חשוב!!!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ובשירך שכתבת,
ראיתי הכל-
רגש וצבע
לבן וכחול
וניגון מבית אבא
התנגן ועמד
כעננה, כמו פרח
כחופה עשויית בד
המתנפנפת ברוח
ונושאת שיר הלל
על יופי בריאה
ונשגבותו של האל.
[ליצירה]
[ליצירה]
פחות התחברתי,
הרגשתי מה ניסית להעביר, או לכל הפחות הרגשתי תמונת מצב מהיצירה, אך לא התחברתי לדימוי, הוא לא היה עקבי בעיני ולא דייקת במטאפורה, לי זה הפריע.
[ליצירה]
[ליצירה]
לא הבנתי את הרצף בשורות הבאות:
"ואוושות הרוח
שמחאנו לך כפיי
שפרשנו לך כנפיים
שם שזרתי את ליבי"
אולי חסר אות או מילת קישור?
תגובות