[ליצירה]
יש שבילים שמגיעים לאותו מקום גם בלי להפוך לאותו שביל.
ההרפתקנים תמיד מעדיפים דרך שלא הלכו בה מעולם.
יש אומנות שלמה לנגן את הצלילים הלא נכונים, את הקצב הלא נכון - ג'אז
רבים יגידו שהיא עדיפה על כל האחרות. אולי הם המבינים באמת.
ואולי אין שבילים בכלל, רק גאוגרפיה גדולה עם ידים מושטות?
[ליצירה]
מנשקים רק מה שחי באמת. אבל באמת. היכולת להשיג את סוסי האש היא ביכולת לרתום אותם, לעלות על גבם ולהפוך אותם לסוסי בשר, עור ועצמות.
ואתה חי כל כך וזועק עד העצם, ועל כן יום יבוא ותצליח את האבנים הדוממות שבכותל להחיות.
[ליצירה]
פשיה, מה אני אגיד?
אנפנף ב21 שנות זקנותי?
באמת יפה, האמת מזכיר לי משהו בתחושות שלי לפני שהייתי בת 20.
שינוי סטטוס מהותי - זה בטוח.
בכל אופן- התעודד! גיל 20 זה גיל מקסים.
(וזה גם נשמע כמו חרוז:))
תודה!
[ליצירה]
מסכימה מאוד עם תגובתו של נביא השקר,
אתה מסתכל על זה ככה כאדם שיש לו לאן ללכת מפני הגשם,אנשים אחרים רואים את חסרון מקום כזה כמשהו עצוב מאוד וקשה.
וחוץ מזה יש אנשים שגם שיסתתרו ככל שינסו החורף יהיה בליבם עם ובלי פוך מעליהם.
ובכל זאת אהבתי את השיר הזה-התיאורים עשו לי טוב כ"כ..
וואי איך שאני אוהבת את החורף...
[ליצירה]
על הצ'שייר
החלק הכי מדהים הוא, שגם קרול בעצמו היה בעצם מתמטיקאי (וזה מספיק קרוב לפיזיקאי).
רב-חתולים, זה מדהים. כמו יצירת אמנות, או כמו לקלוט פתאום מושג בקוואנטים.
אני מסיר בפניך את הכובע.
[ליצירה]
אודה ואתוודה - הרבה יצירות ספרותיות רצו לי בראש כשכתבתי את זה, אך "הקלריקל הקטן" ודאי לא הייתה ביניהם, ונושאה גם אינו מרכזי כאן, אלא רק אחד מני רבים. כך שהמונח "מבוסס" לא מאוד הולם כאן.
עם זאת, הקשר אכן קיים. זה הגיוני, בסך הכל, שאנשים יהיו מוטרדים מהנושא הזה, לא?