אם לא היה חושך- לא היה אור, כי לא היה מה להאיר.
ואם תדליקי פנס באמצע היום, זה לא יוסיף שומדבר.
רק כשיש חושך, אנחנו מבינים כמה אור יש, בעצם.
נפקא מינה- בשעותינו הקשות, כל הטוב מתגלה. ורק להסתכל מסביב- ורואים כמה שזה נכון.
בקיצור--
אופטימיזם.
[ליצירה]
==>
אם לא היה חושך- לא היה אור, כי לא היה מה להאיר.
ואם תדליקי פנס באמצע היום, זה לא יוסיף שומדבר.
רק כשיש חושך, אנחנו מבינים כמה אור יש, בעצם.
נפקא מינה- בשעותינו הקשות, כל הטוב מתגלה. ורק להסתכל מסביב- ורואים כמה שזה נכון.
בקיצור--
אופטימיזם.
[ליצירה]
מתקרבת,
(תגובה ראשונה)- את אומרת בעצם, שזה לאו דווקא שיש מטרה להגיע לדבר כלשהו, העיקר הכיף (והפחות כיף) שבנסיונות, והדרך לשם. (מזכיר לי את 'חולות התפילה' של יהודה עמיחי.)
זה קשה. צריך לחשוב על זה.
(תגובה שנייה)- יש שלם שהוא שניים והוא אמיתי וישאר לנצח? זה נראה בלתי אפשרי. לא מציאותי. איך זה שהזוגות שנראים הכי מושלמים שיכולים להיות מתפרקים. איך יכולה להיות אהבה נצחית. זה מושג מפחיד.
(תודה על החיבוק. שבוע טוב.)(נו ברור שיהיה שבוע טוב, כשצורה עולה, לשם שינוי.)(בלי עין הרע!)
[ליצירה]
וואו,
ממש מזדהה.
לפעמים אי אפשר להיאבק כל כך ו
מה יש חוץ מלבקש
ולפעמים זה לא מוּדע.
אז איך.
(אגב, זה 'להברא', בלי ת', לא?)
כל כך אהבתי.
יהיה טוב.
[ליצירה]
טוב. יצא טיפה ארוך. זה ממכר!
כל כך טיפשים, איזו איוולוּת!
הייתי מוסיפה "כסילוּת",
אך איני רוצה לפגוע -
כי מהטיול לגואה
ליבי שליו וגם רגוע
נקי הוא וכלל לא נגוע
בהעלבות מטופשות.
(כדאי לכם זאת לנסות!
ולאחר כמה פגישות
מילותיכם כבר לא גסות!)
אתם כבר בטח שואלים
את עצמכם - מקולקלים
אנחנו או שבאמת
אנו שומעים בזו העת
דברים בכלל לא נחמדים
שמתאימים לשודדים
ולא לאיזו מוזרה
שמגואה היא חזרה?
העניין הוא שפשוט
היא אחוזה בהתרגשות
מהכתיבה אל השרשור
וכבר איבדה את הקישור
למה שהיא רצתה לומר,
והסוף נהיה כֹה מר,
כי בגואה לא הייתי
כנראה את זה הזיתי...
שוב סוטה מהנושא.
אז אשוב ואנסה:
הטיפשות שלעיל מוזכרת
מתוך צער נאמרת
כי אתם כלל לא רואים
שמרב רק *לי* תתאים?
לו הייתי במקומה
הייתי את המהומה
מפסיקה בבת אחת
בלי להתכונן לשבור שום צלחת!
כי נמאס כבר מבנים
שמעמידים פני-מסכנים
כי אין אישה בחייהם
ש"תרפא את פצעיהם"
ותביא איתה כל טוב
בלי היסוס ובלי עיכוב.
גם אם פניהם אמיתיות,
תפסיקו כבר עם השטויות!
מי צריך בנים בכלל,
פשוט לזרוק אותם לסל.
(וירטואלית, כזכור,
לכן יהיה זה סל-מיחזור.)
ולפני אמרו רבים -
לפעמים מתאהבים,
ואז קצת מתחילים ריבים,
בסוף תמיד מתאכזבים.
לכן עדיף,
מרב-עדי,
בלי שום פרחים
גם אם שמחים,
בלי הממזר
שלא עוזר,
בלי היוסף
שמתחצף,
לומשנה גמלו,
שלבד קר לו,
הכל רק הבל,
בנים זה סבל,
וכולכם
רעה רבה!
(אל תדאגו, זה מחיבה (: )
ונסיים בשיר טיפשי,
(באמת, זה לא אישי!):
כל הבנים שבעולם
השטן ברא אותם
הם מקור הרשע,
הם מקור הפשע,
הם מקור הרע שבעולם.
כל הבנות שבעולם
הבורא ברא אותם (ן!)
הן מקור היופי
הן מקור הטופי
הן מקור הטוב שבעולם.
(שני החמשירים האלו
הם עם חרוזים-כאילו,
והם דיי תינוקיים,
--הכרח המציאות, כי אם
הם לא היו ודאי היה
קם בן אדם
כותב אותם
ולא נדע אם זו בדיה,
כי זהו סוד ההוויה.)
("עדי, חידלי מהשטויות!
אז מה אם יש לך בעיות!
אותן עדיף שלא תחציני,
זה כמו ללבוש ביקיני!")
טוב, די, תקחו אותי מכאן,
אולי להצגה בחאן,
כי הכתיבה דיי ממכרת,
ואני קצת ממהרת,
רק מילה שניה לרו-
מסינגפור ועד פרו
עוד לא שמעתי רעיון
מוצלח, עולה על כל דמיון,
נפלא כזה, אז קומו עורו,
את המאה ניתן לגורו,
הרי הוא עמירם אורו.
("אורי."
"הוי, כן. וואלה. בפעם הבאה.")
אך שאלה קטנה נשאלת,
הודעתך יצאה נכפלת,
האם אחת יחשבו השתיים?
או שנספור כבר פעמיים?
היו שלום, להתראות,
חברים וחברות.
ולא התכוונתי ב"על אמת!"
עדי, שאת כולכם אוהבת.
[ליצירה]
יו,
כיף לקרוא שוב. זה טוב, זה.
רק, הסוף, צפוי מדי, ואם כבר להתאים למתקרבתנו, לא היית צריך לסיים אותו כך, והוא יוצא סתם קיטש (שמרוכך מעט ע"י המשפט האחרון - ובכ"ז).
תגובות