תרחיש עתידי דמיוני המביא בחשבון את התחזקות האיסלם הקיצוני ותהליך האיסלמיזציה השוטף את מערב אירופה בצד ליברליזצית יתר של אותן ארצות. -------------------------------------------------- 12 ביולי, שעה 00-00 אי שם במרכז אסיה: אל המערה נכנסו שני אנשים, בעלי חזות מזרחית ועבאיה לראשם, אחד מהם איש בגיל העמידה, בעל זקן ששערות לבנות עלו בו ולבוש בשלמה לבנה ומפוספסת. השני בעל שפם מרשים וגוף צנום במיוחד, לבוש בגדים מערביים. בעל הזקן פנה אליו בשאלה: "יא בני, האמנם אתה בטוח שהתכנית שהתווית תצליח?" "יא סידי, בשם אללה, אני ואנשיי ועוד כמה סטודנטים משלנו חשבנו על כל פרט בתכנית, הכל מחושב" "הכופרים האימפריאליסטים הציונים עלו לא פעם על תכנית שלנו, בגלל שמישהו זימר ברגע האחרון" "אל דאגה, יא בוס, הדמוקרטיה שלהם תפיל אותם על הקרשים, אנחנו נשתמש בשיטות שרק יגרמו להם נזקים ויטו את הכף לטובתנו" המזוקן השיב: "נאיף יא אבני, דאגתי לקשרים שלנו בסודן ובלבנון, סיוע אנושי יגיע משם ואתה תדאג לצד שלך" "לצד שלי, דאגתי, יש לי אלף איש" "אז בשם אללה, הכה את הכופרים ורש את הארץ לבני בניו של הנביא לטובת פלסטין ולטובת דאר אל איסלאם, בחיי זקן הנביא ובחיי אביך עליו השלום" שני האנשים התחבקו, בעל הזקן החווה בראשו כלפי היציאה מן המערה והמשופם פנה החוצה כשהוא קד קידה עמוקה כלפי האיש. 13 ביולי, שעות הערב, נמל התעופה סחיפול: חמש עשרה גברים מגיעים בטיסה ישירה מלבנון, עוברים את ביקורת המכס ללא בעיות מיוחדות ונכנסים להולנד בדרכונים מזויפים 14 ביולי, שעות הבוקר, סודאן ולבנון: ארבעה מטוסי הרקולס עמוסים בנשקים לוחמי חיזבאללה, אל קעידה ממריאים מבקעת הלבנון ומאומדורמן שבמדבריות סודן. בבקעת הלבנון עומד חסן נסרללה, פושט את שתי ידיו ומברך את המטוסים בברכת דרך צלחה 14 ביולי, שעות הבוקר, אמסטרדם והאג שבהולנד: משיכוני המהגרים המוסלמים מגיעים אוטובוסים מאורגנים לכיוון כיכרות הערים ומבואות הפרלמנטים, אלו אזרחים המוסעים להפגנה -נשים וילדים בצו המנהיגים של מסגד אל לובאן. זו הפגנה ברשיון, לה חוברים ארגוני שמאל קיצוני וארגון האחים המוסלמים, אך היא עתידה לחרוג מיעודה. את הכיכר גודשים אלפי איש המשולהבים על ידי פעילים הקוראים קריאות כנגד ארצות הברית והמערב ותובעים זכויות לאומיות שוות למוסלמים החיים בהולנד. השוטרים מקיפים את המפגינים ולא משערים מה שיקרה בעוד כמה דקות איש משופם וצנום, נאיף מיודענו, עובר בין מספר אנשים מבין המפגינים ומחלק להם הוראות וססמה: "ראס בן ענא" מספר אנשים מוציאים תתי מקלע אינגרם ויורים מתוך קהל המפגינים לכיוון השוטרים העומדים בסך, שניים מן השוטרים נפצעים, מפקד המשטרה מורה לפתוח באש נגדית. קהל המפגינים משתלהב וצועק קריאות וססמאות להשבת זכויות לאומיות, מן האש נהרגים שלוש ילדים וחמש נשים. אוטובוסים נוספים ומפגינים נוספים חלקם מארגוני שמאל קיצוני מגיעים מצפון הולנד ומבלגיה וממקומות אחרים אל הכיכרות המרכזיות בהאג ובאמסטרדם על מנת למחות על הטבח של המפגינים בידי השוטרים. ממשלת הולנד מתלבטת בהחלטה, שוקלת את ההסתבכות הבינלאומית הצפויה, מחליטה ומורה לשוטרים לנתק מגע עם המפגינים ולפנות את מרכזי הערים. 14 ביולי, שעה שלש אחר הצהריים, שדה תעופה קטן ליד רוטרדאם: עשרים גברים מסתתרים בין השיחים והעצים המקיפים את שדה התעופה, אחד מהם מחזיק בידו פלאפון ומחכה לצלצול מנאיף: הטלפון מצלצל "זה נאיף, המטוסים אמורים לנחות בעוד שעה, פעל!" כמה גברים חותכים את הגדר ונכנסים אל שדה התעופה, משתלטים על מתקניו מפתיעים את אנשיו ושולטים על המסלול אחרים נכנסים לש.ג ומשתיקים את השומרים באקדחים עם משתיקי קול. תוך חצי שעה תמה ההשלטות על שדה התעופה ומנהיג המשתלטים ששמו אחמד, מתקשר לנאיף באמרו: "נאיף, הכל מוכן, זה בשליטה" "יפה, תתכונן לארבע ציפורים גדולות" בש.ג של שדה התעופה מוצבים שני אנשים מן הלוחמים, דוברי הולנדית צחה ומראה אירופי לחלוטין, על מנת להטעות את הנכנסים אותה שעה, כיכרות הערים באמסטרדם ובהאג: המפגינים מקיימים מסע ביזה וחורבן במרכזי הערים, כמה מן האלפים נכנסים לבנייני השלטון ומתוכם יוצאים כמה עשרות שמטרתם ברורה: חלקם משתלט בכוח ובלא הפרעה יתרה על בניני הפרלמנט וארמון המלוכה. שעה ארבע, שדה התעופה ליד אמסטרדם: ארבעה מטוסי הרקולס נוחתים, מתוכם יוצאים כמה מאות לוחמים, אחמד מתחבק עם המנהיגים ומוסיף: "נחגוג באל הולאנדיה החדשה, אינשללה" ארבע אחר הצהריים, סכר סחלדה המערבי: שני מחבלים מתאבדים מאנשיו של נאיף, מחופשים לתיירים, חודרים אל המתקן בסתר ומחדירים חומר נפץ. התפוצצות אדירה. נד מים אדיר חודר ומציף חלקים גדולים מדרום הולנד, התושבים אובדי עצות. מבולבלים. קרבנות ברכוש ובנפש. שעה חמש, אמסטרדם והאג: קרבות בין לוחמי חיזבללה ואל קעידה ומפגינים קיצונים לבין שוטרים הולנדים, נאיף משתלט על תחנת הרדיו הממלכתית של הולנד ומשדר: "כאן נאיף אל חמזה, אני מכריז על הקמת הרפובליקה האיסלאמית של אל הולאנדיה כצעד ראשון של דאר אל איסלאם באדמת אירופה הכבושה ביד האמריקנים הכופרים ובני בריתם הציונים כובשי פלסטין הקדושה ואל קודס אל שריף. והרי הודעות: על כל לוחם חירות שיהרג –אנו נדאג להוציא להורג עשרה הולנדים. להוכחת רצינות כוונותנו –היום פוצצנו סכר באיזור סחלדה המערבי. אללה הוא אכבר –תחי המהפכה –יחי בין לאדן שעה חמש, מרכז האו"מ בניו יורק: ביוזמת סודאן וסוריה נשקלת הצעת גינוי להולנד על פשעים נגד האנושות ביחסה למפגינים מוסלמים ולפעילי זכויות האדם, באמצע הסידורים להצעת הגינוי מתקבלת ההודעה על ההפיכה בהולנד, מזכ"ל האו"מ קורא את הידיעה ומפליט: "HO, I’M VERY SORRY" שעה שבע וחצי בערב: תמונת מצב כללית מרכזי האג ואמסטרדם נשלטים חלקית בידי חיזבללה ואל קעידה, אל השדה הקטן השוכן ליד אמסטרדם מגיעים מטוסי תובלה מסודן ולבנון ומביאים אתם אלפי לוחמים איסלאמים הפושטים ברחבי הולנד. נשיא צרפת מגנה את ההשתלטות אך מוסר כי ארצו לא תתערב ברצון אזרחי הולנד, לא תתערב בענייניה הפנימיים ולא משגרת סיוע, גרמניה מוסיפה מחזיקה אחריה. נשיא הולנד רותח מזעם על בוגדנותם של בעלי בריתו ומבקש את עזרת בריטניה. בריטניה מוסרת: חכו עוד כחודשיים עד שנתארגן עם האמריקאים. בארצות הברית" הנשיא בוש זועם על מפלת מדינה מן העולם החפשי בידי ארגון טרור ומבטיח להקציב כוחות על מנת לשחרר את הולנד מן האיום. גל מהגרים הולנדים חסרי כל ברובם שוטף את אירופה, חלקם מגיעים לארצות הברית. בהולנד משתוללים ללא הפרעה המהפכנים האיסלאמים ומחריבים את הארץ.