ענין רווי וטעון זה איננו יכול אך להסתכם בציטוטים ממקור אחד הרמב"ם    .
אם ישנושא שמצדיק לדלג על כל כשנערם בספרות הכתובה
ולגשתישירות למקורות הראשוניים והמהותיים
הרי שזהבדיוק הענין וזה בדיוק הנושא
בנביאיםוגם בתורה ישנן התתיחסויות שאם משכילים לצרפן לכלל יריעה אחת שלמה
מתבהרתהתמונה ומתגלים לעניות דעתי הרבה דברים חדשים
שהריהאור שנערם מזה שנות אלפיים
מציידאותנו במשקפיים של "שפחה" על שפת הים
שרואה מהשבן בוזי לא זכה לראות
פעם עלהעל הכתב [על ידי]
כילכאורה גילויו של משיח בעיתו
יתאפייןבתהליך המגולם בתנועתה של אותה הנקודה על האות "ש"
בין שמאללימין
כשהיאנמצאת בתחילת תנועתה בצד שמאל של האות "ש"
הרישעדיין מצויים בתקופת :
המשיח
מלשוןשיחה כלומר אך מדבר
וכשהיאממשיכה הלאה, נושרת כביכול, רעיונית הרגל השמאלית של האות "ש"
ומתקבלתבמקומה האות "ט" [באמצעות הנקודה ומיקומה]
ואזימגיעים לשלב הביניים של :
"מטיח"
שלבביניים אופרטיבי ותכליתי יותר
וכך נעהלה הנקודה למקום משכנה הסופי
עדי הצדהימיני של האות "ש"
והדמותשל משיח מתגלמת
כמשיח
שדבריונשמעים על ידי ככולם
שהםכאילו משוחים בשמן הטוב

ו"מתחלקים" לליבותיהם של כל בני האדם


כשהיא נמצאת בתחילת תנועתה בצד שמאל של האות "ש"
הרי שעדיין מצויים בתקופת :
המשיח
מלשון שיחה כלומר אך מדבר
וכשהיא ממשיכה הלאה, נושרת כביכול, רעיונית הרגל השמאלית של האות "ש"
ומתקבלת במקומה האות "ט" [באמצעות הנקודה ומיקומה]
ואזי מגיעים לשלב הביניים של :
"מטיח"
שלב ביניים אופרטיבי ותכליתי יותר
וכך נעה לה הנקודה למקום משכנה הסופי
עדי הצד הימיני של האות "ש"
והדמות של משיח מתגלמת
כמשיח
שדבריו נשמעים על ידי ככולם
שהם כאילו משוחים בשמן הטוב

 "ה ל כ  ה"

 

הביטוי והמוסד :"הלכה" בתור שכזה, למיטב ידיעתי לא מופיע במקרא.

וכל כך משום שמדובר בדינאמיקה פעלתנית שכל כולה :עבר, הווה ועתיד

 בבחינת כל הדברים באים הנגזרים מאותיות "הלכה":

 "ההלך", ההכלה" [מלשון להכיל] ו"הכלה" ,הכלה הנישאת]

 "

אם כן תנועה קדימה של "ההלך" להכיל הכל ואת כולם

 על מנת להגיע לאותה שלמות של "כלה"

הראוייה לדודה