ובכן..
איך אפתח...קודם כל שבוע טוב!
 
ובכן, יום חמישי בלילה, חגית ואני היינו בתכנון לצאת לאיזה קינוח במסעדה..וכשזה התבטל הזמנו את רעיה ואלישע למונופול..
ובזמן שחיכינו להם  דיברתי בטלפון עם אנה, ופתאום באמצע השיחה יעקב צועק לאנה:" היה פיגוע בישיבת מרכז.." ישר ניתקנו והתחברנו שוב לחדשות ששמענו לפני כמה דקות על מה שעבר בשדרות היום ועל החיילים שנהרגו.. 3 שעות ישבנו מול המחשב..הלב לא מאמין, המח גם..איך?
ראש חודש אדר..שימחה!ועוד בישיבות!!! ועוד במרכז!!!
אומר לכם ת'אמת..אף פעם לא הייתי מה"מרכזניקיות"...אף פעם לא הבנתי את הרב קוק זצ"ל וגם לא את הרב צבי יהודה זצ"ל, גם אם קראתי או הייתי בשיעור עם כתבי קוק..לרוב לא הבנתי אפילו חצי הברה..(זה פשוט כ"כ עמוק...שצריך המון ללמוד איך ללמוד אותו..)
ביום רביעי אנחנו עובדות בבצפר- חב"ד והאחראית עלינו- בחורה מתוקה ממש!!! היא ממש עושה הכל מתוך יראת שמיים עצומה ומוסרת את נפשה באמת ובתמים על השליחות פה בקייב- ממש כך!! וכמובן שהיא גם חב"דניקית..ובין לבין יוצא לפעמים להתווכח- ככה בחברות.. על הציונות, המדינה, הכוחות, התפילה לשלום המדינה וכ'ו..וביום רביעי התפתח מעין ויכוח כזה..והיא ניסתה להבהיר לנו למה "התקווה" זה לא טוב ולמה אסור לומר תפילה לשלום המדינה- מהסיבה הפשוטה שזו מדינה מלאת טומאה וחילול ה', מדינה שהולכת נגד התורה, מוסרת חלקים של א"י- ואנחנו "המזרוחניקים" מחזקים אותה עם התפילות שלנו..
מובן שהסברתי לה שאנחנו מתפללים שה' ישלח עצה טובה למי שעומד בראשה ויכוון אותו, ושאני את הציונות של היום לא רואה כציונות של פעם והציונות עברה תהליכיות ולי ברור שאין דבר כזה ציונות בלי תורה..והמשפט היחיד שיכולתי לצטט מהרב קוק- כי זה בערך המשפט היחיד שאני גם מכירה וגם מבינה זה: "הצדיקים האמיתיים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק"
משפט כ"כ ברור...
ואז יום חמישי פיגוע בישיבת מרכז הרב...
גם אם לא הכי הבנתי מה זה, עברתי על פני הישיבה כמה פעמים שנה שעברה, וברגע שיעקב צעק "היה פיגוע במרכז"..ישר קפצתי..
"מרכז"
הרי עבורנו זה כמו שלחב"ד יפוצצו את 770 בברוקלין (בית הרבי)..
זה המרכז שלנו- המרכז של האידיאולוגיה הזו- מכאן צמחה בני עקיבא, מכאן צמחו כל הישיבות, המכינות הקדם-צבאיות, הישובים-(התנחלויות בלשון חלק מאיתנו), הגרעינים התורניים, ההשקפות השונות,גדולי תורה עצומים שמכוונים אותנו- הכל צמח מגרעין אחד- הרב קוק= ישיבת מרכז הרב,
הפיגוע הזה פגיעה בלב שלנו- לב ליבו- קודש הקודשים של ימינו עד בניית ביהמ"ק, מקום בנייה וצמיחה של מי שמחזיק היום את המדינה מהמון בחינות ויחזיק אותה ויכין אותה לביאת המשיח- מקומם של צדיקים אמיתיים שיומם וליל מוסיפים אור וצדק בלימוד התורה  הקדושה שלנו.
ללב ליבו של המקדש מועט הזה נכנס בן בליעל ושפך דמם של נערים ובחורים קדושים על ספרי הקדושה שלנו, על הגמרא שלמדו, בחורים ונערים שהיו מוכנים למסור נפשם למען שמו של ה'..כ"כ קשה להבין את זה! מבחינה ראשונה הדבר הראשון שעולה בראש:"ריבונו של עולם איך עשית להם- לנו את זה? מה הם עשו? הם למדו תורה! הם קיימו את המצווה ש"כנגד כולן" וככה קטפת אותם?- על מה ולמה?"
משהו פה לא בסדר!
מהמרחק הזה פה בגלות הנוראית הזו כ"כ כואב לשמוע..תמיד לשמוע ולא להיות שם בארץ שלי! הארץ שלי מדממת , בוכה ואני פה..אבל ברור לי גם שעכשיו זה המקום שלי ושגם כשאני פה אני שם ואני פה בשביל ארץ ישראל,
אבל עדיין..הארץ שלנו נאנקת מכאבים, מדממת ממש,מאבדת את הבנים האהובים שלה!
שדרות, אשקלון, חיילים מתים, תלמידי חכמים נרצחים מה קורה פה?
חבריקו! אנחנו צריכים-צריכות להתפלל חזק לה'!
לומר לו: ריבונו של עולם! אבא שלנו האהוב!
כואב לנו! כואב לנו הלב, אנחנו לא מבינים ולא יודעים כלום על מה ולמה הכל..
בבקשה תשלח לנו- רפואת הנפש, רפואת הנשמה! תעזור לנו להתקרב אליך, לחזור אליך ולעבוד אותך כמו שצריך, תפתח לנו את העיניים!
תשלח לנו זמנים משיח טובים!
לפי מה שהבנתי לפני משיח בן דוד צריך להגיע משיח בן יוסף, תהיה מלחמה והוא יהרג ואז יגיע משיח בן דוד ילחם, ננצח בשם ה' ואז תגיע הגאולה השלמה..
במדרשה שמעתי שיעור של פנחס פולונסקי שמסביר שבעצם משיח בן יוסף זו תקופה- התקופה שלפני תקופת משיח בן דוד וזו תקופה לא קלה בכלל לעם שלנו,
ובאמת כל הסימנים מראים שאנחנו בזמן משיח,
זמן שהוא לא פשוט בכלל, ואנחנו הן בתור עם והן כל אחד בתור אדם פרטי צריכים להשתדל כל אחד ואחת מאיתנו לעבוד על עצמנו ולהיות כמה שיותר טובים ולעזור גם לכל השאר הסובבים אותנו, ללמד זכות, לא לכעוס ולא לחפש סיבות למדון ועלבון, לחייך ולשמוח, לא להעלים עין כשמישהו צריך עזרה, להרבות אהבת ישראל- להוסיף צדק!
יקירי, באמת שכ"כ כואב ולו לחשוב על מה שקרה ביום חמישי..
אבל בעזרת ה' חזק ונתחזק ונפיץ אור ה' בעולם!
בתחילת המכתב פתחתי ב"איך אפתח" אבל במקור בטעות התבלבלתי וכתבתי "איך אבטח"- יש דברים שונים שמשפיעים עלינו..איך נבטח? נפתח את העיניים, נסתכל סביב..ה' הביא לנו כ"כ הרבה סיבות שרק לראות אותם מתחזקים באמונה!

--
בברכת "לכל מקום שאליו אני הולך אני הולך לארץ ישראל" והמון אהבה
אני,הקטנה:)