יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
[ליצירה]
מעניין ונחמד, קצת חבל שרואים את הסלסלה בצד שמאל- עוד שניה של תכנון התמונה היתה יכולה להוסיף מאד!
סה"כ תמונה מעניינת ומסקרנת שגרמה לי לבהות ולחשוב יישר-כח
[ליצירה]
אכזבתני....
כשראיתי את הכותרת ציפיתי לעוד איזה תמונה מהממת של שמים או רוח או כיוונים או משהו בסגנון ומצאיתי סתם תמונה תיעודית של חבר או משהו.... צר לי אבל אני לא חושב שכאן מקומה....
[ליצירה]
אריה, אסתכן ואומר שנראה לי שזו התמונה הכי יפה שפרסמת...,
-משחק יפה של אור וצל והשחור לבן רק מדגיש עוד יותר,
-קצת חבל שהתמונה ממורכזת מידי (האובייקט, האיש מידי במרכז!)
ואגב אותי התמונה החזירה קצת לימי החגים- מעניין למה...
יישר-כח!
[ליצירה]
א. סוף סוף רואים עוד תמונות שלך כאן!
ב. לגבי התמונה- כרגיל ראיה ויזואלית והסתכלות נכונה לראות אופציות של תמונות, אני הייתי שם את הצללית של הציפור יותר בצד ימין כדי יותר למשוך את העין.
ג. את לא עובדת בדיגיטלי? ממש חבל שהאיכות כ"כ ירדה בגלל הסריקה (זה ממש מפריע בגלל החדות יתר שגורמת ל"מדרגות" בקווים בתמונה)
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
תגובות