היד השמאלית (שלה, זאת בלי הדם) - פשוט מצוינת! חוץ מהצללים שלה, שהם לא כל כך במקום, כל הצורה העדינות, הכל מעולה. היד השינה גם, אבל האצבעות שלה לא מסתדרות לי בעיניים.. אולי יותר מדי ארוכות?
כל ציור שלך הוא פשוט רעיון אדיר. : )
[ליצירה]
היד השמאלית (שלה, זאת בלי הדם) - פשוט מצוינת! חוץ מהצללים שלה, שהם לא כל כך במקום, כל הצורה העדינות, הכל מעולה. היד השינה גם, אבל האצבעות שלה לא מסתדרות לי בעיניים.. אולי יותר מדי ארוכות?
כל ציור שלך הוא פשוט רעיון אדיר. : )
[ליצירה]
שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
[ליצירה]
ניתוח אישיות
היי זהירות! תגובות כמו שלך הן הכי מעניינות... חבל שלא פירטת. יש לי תאוריה שכזו, שאנשים מגיבים למה שהם רואים עפ"י מה שיש להם בפנים - כך שרב היצירות שלי, למרות שלא ברמת ביצוע טובה בכלל, מנסות לעורר תגובות אצל האנשים, דרך תמונות ומצבים חזקים - לטוב ולרע. ליצירה זו ספציפית, כבר שאלו אותי על וולדמורט, פיצול אישיות ועוד, ככה ש"מגעיל" אני באמת לא הבנתי... אשמח אם תרחיב.
לשאר המגיבים - תודה על התגובות.
[ליצירה]
מַההההההה
ציידת, לא יכולתי שלא להגיב להערתך - העולם והבריאות ניתנו לאדם לשימושו, תפתחי את הספר... כמובן שהשימוש צריך להיות מתחשב, חכם, לא מזיק, והייתי אפילו אומרת "אוהב", אבל בטח שלא באנו לעולם הזה לשמור ולשמר את כל הסובב אותנו כבמוזאון- מנקים את האבק שמעל הזכוכיות... והיש שימוש יותר עילאי לחומר חי מאשר להיות חלק ביצירת אומנות?! אז ל-מה כן מוצדק להשתמש בחומרים לדעתך?
אגב, חיים, הברק זה שמן זית או סתם פוליש?
אחלה כבשה. מה הגודל?
תגובות