לשי דוידס וכל העורכים החמודים: נא לסווג כהירהור!

ממש חבל שזה לא נגיש, זה הכרחי, במיוחד אחרי שהתרגלנו כבר.

בע"ה.

 

"בכל פעם שאנחנו אומרים- ´לו יהי!´ בכל צורה שהיא, קורה משהו."

סטלה טריל מאן

 

חמישה פרקי חיים אחרים

 

1.      לו הייתי אומן...

הייתי  מתעורר בבוקר לותיקין עם הזריחה, ומיד אחרי התפילה, הולך לטיול בוקר ברחובותיה של צפת, או נחלאות, או העיר העתיקה בירושלים, נושם את הניחוח העדין של צמחי התבלין הרוחצים בטל הבוקר המרענן וסופג לתוך עיני את הצבעים הבהירים, המרגיעים של הבוקר. אחרי טיול של כשעה, כשהשמש כבר מפציעה ומפריעה לכל הרוגע הזה באוויר, אשב במרפסת דירתי, כשלפני מעמד לציור עם צבעים, אצייר במשיכות מכחול את השמיים לפני, את נשיקתם הרעננה לעצים הטמירים ואת הזוהר העולה על היום. פרץ יצירתיות ישטוף אותי, כך שכשייגמר, (בשעות הצוהריים המוקדמות), אני אתפעל לגמרי ממה שיצא תחת ידי ומיד אשלח את זה לאגודה, לברך את יצירתי החדשה.

הייתי מקים גלריה ואנשים היו באים להשקיע הון ביצירותיי.

הייתי מסתובב בעולם עם מארגן, למכור את ציוריי בתערוכות ומסיבות תרבות.

הייתי נותן אותם לאוצרת, שתפתח תערוכה של יצירותיי במוזיאון ישראל בירושלים. הייתי עובר ומרצה על אומנות כללית וכל כך נהנה ממה שאני עושה. הייתי מורה לציור ואומנות כללית ומעביר סדנאות במודעות ואומנות.

 

2.      לו הייתי סופר/ משורר...

הייתי מפרסם ספרים וכותב מאמרי ביקורת ומשתתף בפורומים, מציג את ספרי בלובים ובערבי קריאה, הייתי שולח את שירי לזמרים שאני אוהב, כדי שישירו אותם וכך יופצו, הייתי מלחין אותם בעצמי או נותן אותם לאחרים שאני אוהב את לחניהם. הייתי מוציא דיסק של שירי, הייתי שר אותם בעצמי.

גם כאן, הייתי מרצה/מלמד כתיבה יוצרת, בכל מיני סדנאות מדעות ויצירתיות,  הייתי משתתף בתחרויות וזוכה בפרסים. גם כאן הייתי נהנה ממה שאני עושה ומהפרסום.

 

3.      לו הייתי טייס...

הייתי קם מוקדם בבוקר, מתפלל ולומד משהו, אח"כ יוצא לטיסת בוקר עם הריסוס בפנים, עושה כמה סלטות מעל לשדה הגידול, ואח"כ גולש לי קצת על כנפי הרוח. הייתי מסתחרר עם העננים, מדבר עם הציפורים, עף, הייתי עף, באוויר, הייתי משוחרר מכל מגבלת תנועה, הייתי טס לו רציתי אפילו לאילת, אפילו לסיני/ לירדן, רואה נופים, חופים, והכל מלמעלה.  אחרי שהייתי נהנה מטיסה פרועה בשמי הבוקר, הייתי קורא ספרים, שומע מוזיקה בערב יוצא עם אשתי* לערבי תרבות, אולי להצגה או הופעה.

 

4.      לו הייתי מוזיקאי...

הייתי מטייל בעולם ושומע מוזיקת עמים, מעבד אותה להרכב שלי** ומלחין מוזיקה לסרטים, מלחין את שירי ומקליט אותם ומוציא דיסקים שלי.

אנשים בעיקר היו מחמיאים לי על יצירותיי המוזיקאליות. הייתי עובד פרטי לא מחויב לאף אחד. הייתי משתתף בערבי שירה ועושה הופעות ונהנה מהעבודה עם הצלילים ועם הזמרים שהייתי עובד איתם.

 

5. לו הייתי חוקר טבע, הייתי נוסע לג´ונגלים באוסטריה ובאפריקה ורואה את נפלאות הטבע בעיני ואפילו יודע עליהם הכל. הייתי מטפל בג´ירפות קטנות ומאכיל גורי אריות עם בקבוק. הייתי עוזר לבנות-יענה לבנות קן. אורב בלילות לאוחים ונמיות כדי לחקור אותם, הייתי עושה לילות תחת שמי כוכבים בטבע פראי, היה לי ווסט מלא כיסים בשביל מצלמה ופילים וסכין קומנדו וכל מיני דברים אחרים. הייתי מסתובב בחברה של תיירים ופוגש כל מיני אנשים מעניינים ולומד הרבה על החיים. הייתי מסתובב בעולם וטועם כל מיני טעמים בכל מיני מסעדות ושומע סיפורי עמים וכדו´.

אין לי אישה עדיין( בע"ה היא תבוא, אולי בבוא הגאולה).*

  גם לא הרכב מוזיקאלי- חלומות!**