דווקא נראה לי שהכתיבה צריכה לבוא מתוך ערפול מסויים של המודעות (אח"כ אפשר להתבונן בדברים מתוך מודעות) כך שאני מסכים עם הדעה. אבל עצם זה שכתבת אותה גורם לנו להיות מודעים לזה ופוגע ביכולת ליצור, לא? אני מקווה שלא...
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
למי שמכיר את יצירתי "הגירוש מגן העדן" (וכן את הערותי ל"בשבח הפנטאיזם") נהירה כוונתי...
כוחות היצירה של האדם נובעות מתוכו - מתוך הרגש שלו ("מהאלוקים" כביכול) בעוד שיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מן הצד נובעות מכח הדיבור שלו וענינן מידור ומיגור (אנליזה) של הקיים והתרחקות מהאלוקי שבו ("מסך" בחסידות)
לא מסכים, להיפך! לדעתי, כל יכולת היצירה נובעת מיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מהצד.. מי שמסוגל להסתכל מהצד מסוגל לכתוב גם עד כדי התמזגות והזדהות ברמה גבוהה.
[ליצירה]
בס"ד
דווקא נראה לי שהכתיבה צריכה לבוא מתוך ערפול מסויים של המודעות (אח"כ אפשר להתבונן בדברים מתוך מודעות) כך שאני מסכים עם הדעה. אבל עצם זה שכתבת אותה גורם לנו להיות מודעים לזה ופוגע ביכולת ליצור, לא? אני מקווה שלא...
[ליצירה]
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
למי שמכיר את יצירתי "הגירוש מגן העדן" (וכן את הערותי ל"בשבח הפנטאיזם") נהירה כוונתי...
כוחות היצירה של האדם נובעות מתוכו - מתוך הרגש שלו ("מהאלוקים" כביכול) בעוד שיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מן הצד נובעות מכח הדיבור שלו וענינן מידור ומיגור (אנליזה) של הקיים והתרחקות מהאלוקי שבו ("מסך" בחסידות)
[ליצירה]
לא מסכים, להיפך! לדעתי, כל יכולת היצירה נובעת מיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מהצד.. מי שמסוגל להסתכל מהצד מסוגל לכתוב גם עד כדי התמזגות והזדהות ברמה גבוהה.
[ליצירה]
לילדה!
כתבת : "ישר יודעים מה עובר להם בראש"
גם מי שמבין את העומק, "זה" עובר לו בראש ומן הראויי שכך יהיה (אחרת למה להשתמש היה במשל?)
זה שהשתמשו במשל שכזה רק מורה שלא התייחסו ל"זה" כשלעצמו כמשהו לא צנוע.
[ליצירה]
יען אסף אותי הפנה
לזה השיר שלך, בדוי
פורץ הראש ולענה
משקל וחריזה עדוי
אעיר גם אני דברי
בנושא-זה המווכח
מי ימלט ביום עֹברי
ויאמר :"הרף - לך וקח..." ?
אשאל:
מה קסם השירה?
במה נבדלת היא מפרוזה?
מדוע לחרוג יירא
מרצף משפטים-יחרוזה?
מדוע לא יאמר דברו
פשוט-בלי התחכמויות?
האמנם תוכו כברו?
נזקק אמנם הוא לדמויות?
'מען ענות לקושיה
אתכם על הדמיון ארכיבה
אם עזר וקצת תושיה
נשווה שירה אם...בני עקיבא
במה נבדלת התנועה
ממועדון או ישיבה?
בכך שלכללים כנועה
ובכל זאת בנות יש בה!
אינה פרוצה כמועדון
כישיבה אינה נוקשה
מעל ראשם למו אדון
אך בלי דיכוי ההרגשה
המתח רבותי, המתח
מנעול הינו היוצר קסם
לשבור מנעול לפרוץ הפתח
לשאוט מהר לנשוך הרסן!
[ליצירה]
מה גם שהמחברת כלל לא הזכירה את "אלוהימה" אלא את ה"אלה"
אגב, "אלוהימה" לא נכון אפילו מבחינה דקדוקית ( "ים" סיומת רבים "ה" סיומת נקבה ביחיד)
אני אוהב את ה"אלה" הרבה יותר.... ( לא את היצירה)
[ליצירה]
קנטאור תמיד כותב בצורה סוריאליסטית
אין מתרתו לומר שככה הם באמת כל החסידים - הוא רק מתאר סיטואציה קומית
נראה לי שהושפעת יותר מדי מפירושו של "דרך הילוכו" (שהוא בתורו הושפע יותר מדי מדעותיו האישיות)
תגובות