דווקא נראה לי שהכתיבה צריכה לבוא מתוך ערפול מסויים של המודעות (אח"כ אפשר להתבונן בדברים מתוך מודעות) כך שאני מסכים עם הדעה. אבל עצם זה שכתבת אותה גורם לנו להיות מודעים לזה ופוגע ביכולת ליצור, לא? אני מקווה שלא...
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
למי שמכיר את יצירתי "הגירוש מגן העדן" (וכן את הערותי ל"בשבח הפנטאיזם") נהירה כוונתי...
כוחות היצירה של האדם נובעות מתוכו - מתוך הרגש שלו ("מהאלוקים" כביכול) בעוד שיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מן הצד נובעות מכח הדיבור שלו וענינן מידור ומיגור (אנליזה) של הקיים והתרחקות מהאלוקי שבו ("מסך" בחסידות)
לא מסכים, להיפך! לדעתי, כל יכולת היצירה נובעת מיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מהצד.. מי שמסוגל להסתכל מהצד מסוגל לכתוב גם עד כדי התמזגות והזדהות ברמה גבוהה.
[ליצירה]
בס"ד
דווקא נראה לי שהכתיבה צריכה לבוא מתוך ערפול מסויים של המודעות (אח"כ אפשר להתבונן בדברים מתוך מודעות) כך שאני מסכים עם הדעה. אבל עצם זה שכתבת אותה גורם לנו להיות מודעים לזה ופוגע ביכולת ליצור, לא? אני מקווה שלא...
[ליצירה]
דעה? זה יותר נכון מדעה, ולא רק נכון !
מאחר ודעה הינה של אדם אחד, וזו ממש אמרת כנף.
אדם המביט מהצד אף על עצמו, מכניס פנימה דברים
אשר אחרים רוצים לראות או לשמוע, אולם לא יכתוב
או ידבר מתוך עמקי נשמתו. לא יהיה זה האני שלו.
תהיה זו דמות מזויפת ותשלוט בו בסופו של הדבר.
אנו כותבים ויוצרים כל דבר, לפי קשרונינו המולד
אשר ניתן לנו במתנה ואנו קצת ליטשנו אותו.
אהדתי, אהבתי, נהנתי. תודה: חיים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
למי שמכיר את יצירתי "הגירוש מגן העדן" (וכן את הערותי ל"בשבח הפנטאיזם") נהירה כוונתי...
כוחות היצירה של האדם נובעות מתוכו - מתוך הרגש שלו ("מהאלוקים" כביכול) בעוד שיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מן הצד נובעות מכח הדיבור שלו וענינן מידור ומיגור (אנליזה) של הקיים והתרחקות מהאלוקי שבו ("מסך" בחסידות)
[ליצירה]
לא מסכים, להיפך! לדעתי, כל יכולת היצירה נובעת מיכולתו של אדם להסתכל על עצמו מהצד.. מי שמסוגל להסתכל מהצד מסוגל לכתוב גם עד כדי התמזגות והזדהות ברמה גבוהה.
[ליצירה]
ליצחק!
א. בענין הקדמות: כמו שהרמב"ם ציין במורה : הוא מאמין בבריאה לא בגלל שאמונה זו מהותית ליהדות אלא בגלל שאין הקדמות נראת לו הגיונית (והיו מגדולי ישראל, שהאמינו בבריאת יש מיש)
ב. יש הרבה דרכים להבין את מושג הנס ועין רמב"ם במורה
לדעתי, פשוט שגם הנס משתייך לשרשרת הסבות והתוצאות (להזכיר: בלעדי עקרון הנסיבתיות אין מחשבה אנושית אפשרית)
ג. וד. ראה המשך החבור!
[ליצירה]
זה חסר תועלת להתווכח עם שמואל. הוא יותר מידי מושפע משטיפת המוח הקומוניסטית בה כל העשירים הם רעים בהגדרה ( אם הם היו טובים, לשיטתו, הם היו צריכים לוותר על כל עושרם). ולא, אין לו שמץ של חוש הומור, אחרת הוא היה מבין שהשטויות שהוא כותב פה כל שבוע הם פארודיה עלובה על הקומוניזם ולא תעמולה יעילה במיוחד.
לאורך קיומה של המפלגה הקומוניסטית, היו בה הוגים דגולים דוגמת מרקס, סרטר, פוקו וכו' שמואל הוא פארודיה עלובה על מארקס בדיוק כמו שאמנון יצחק הוא פארודיה על הרמב"ם והרב טאו הוא פארודיה על הראי"ה.
[ליצירה]
דיק לוש יקר!
אענך במקום ש"י:
המגל והפטיש - המגל מסמל את האיכרים
והפטיש - את הפועלים
אוורורה (השחר) - שמה של הספינה שעגנה סמוך לארמון החורף (מקום מושבו של הממשלה הזמנית אחר התפטרותו של ניקולס השני) ושממנה הבולשביקים פלשו לארמון וחוללו את מהפכת אוקטובר
להצטרפות - אני ממליץ להמציא את מכונת הזמן ולחזור כמאה שנה אחורה - או אולי רק להצטרף לעולמו הפנימי המרתק של ש"י
[ליצירה]
אני חייב להחמיא לשלי על המקוריות של הפנטזיה שלה לצאת עם שמואל. נראה שצריך להקים אתר מיוחד לכאלו... איך נקרא לו? "פעילים קומוניסטיים בתנוחות מגרות"? ... :-))))
תגובות