מצאת..כמה שזה פשוט, אתה רק אומר את המילים הפשוטות, וכל אחד מפרש את המושגים הגדולים האלה בדרך אחרת, וככה הקורא מוצא את השיר אהבה שלו. בקיצר, יפה לך. מזל טוב!
וואו, בכזאת פשטות וכנות.. מדהים ומקסים מקסים!!
תוך כדי שקראתי את השיר, לפני שהגעתי לשני שורות האחרונות, אמרתי לעצמי תוך כדי קריאה, "הנה, הוא מצא את השיר הזה!.." וכשהגעתי לסוף.. פשוט חייכתי :)
יפיפה
תודה.
[ליצירה]
מצאת..כמה שזה פשוט, אתה רק אומר את המילים הפשוטות, וכל אחד מפרש את המושגים הגדולים האלה בדרך אחרת, וככה הקורא מוצא את השיר אהבה שלו. בקיצר, יפה לך. מזל טוב!
[ליצירה]
מה שבע מה כמה
כוכב יקר, קראתי היטב את חגובתך, לא הבנתי את עניין הרעיונות הגולמיים.בסוף השיר אכן יש יציאה מהמסגרת במידה ומעמיקים.כך גם לגבי עם הבחירה.
יכול להיות שניתן למצות את הרעיון כך או אחרת
ולעם הבחירה!
בכל אופן תודה.
[ליצירה]
עכשיו הסרט
סתיו יקרה, אני מאמץ בשמחה את הרעיון לסרט.
כל מה שתארת בחן ובכישרון רב ,אכן מתרחש באמת
כל טרמפיסט הוא עולם ומלואו ואותי זה ממלא ומלמד
ובכלל עושה הרגשה טובה.
גם אני מצייר ומצטרף בכיף לתגובה של צחית ושלך.
מאד אוהב את כתיבתך ויצירותייך.
שבוע טוב ופורח!
נולדתי כשהשסק החל נותן את פירותיו וזה ממש מחר.
[ליצירה]
כציץ נובל
חופים הם לפעמים געגועים ונמלים גם הם יכולים להינטש ממש כמו חוף,והעצב אין לו סוף.
זה מה ששירך היפה עורר בי.
אהבתי את הברכות והארמזים כמו גם החיבורים המעניינים והמקוריים.
[ליצירה]
הפי אנד?!
גם אני אוהב סופים טובים אבל לצערי המציאות לא תמיד דומה לסרטים הוליוודיים.
כוונתי היתה למסיבות חוף עם מוסיקה מונוטונית(טראנס?) שבה בני הנוער שיכורים לא מיין אך גם לא משמחה.והמקרה הטראגי האחרון שאירע במסיבה שכזו
מתואר בשיר.
מצטער.
חג שמח!
[ליצירה]
שיר כובש
באמת שיר כובש ומרגש על מדינה כובשת מדכאת ורוצחת המונים, .מעניין למה הגיעו לכאן מליון יהודים ציונים אם כל כך טוב שם.
מעניין למה אתה לא שם במדינת הרווחה רחבת הלב?
תגובות