היא אוהבת אותך

 

אתה מביט בעיניה כשהיא יושבת מעליך על משענת הספה. שתי רגליך מונחות על שולחן הקפה, היום כבר לא אכפת לה. היא מקשיבה לך בהבנה על יום העבודה שלך. היא נראית עייפה,מאיצה בך לדבר בכל זאת. ודווקא כשאתה מגיע לחלק בו הרגיזו אותך יותר מתמיד היא מצמידה יד רכה לחולצה שלך, מרגיעה בהבנה. פותחת בעדינות כפתור ראשון. מובילה את עצמה לליבך, בלי משים אתה מנמיך את טון הדיבור שלך.מלטפת את עורך. אתה מרשה לעצמך לעצום את עיניך. ידה מונחת עליהן, מלטפת את שערך, קול קטן בך מאיץ את פעימות הלב- היא אוהבת אותך.

אתה מרגיש שהיא קמה. מניח ידך בידה מוביל אותה למיטה. היא החליפה מצעים.

אתה שוכב בנוחות גרביים לבנות מלוכלכות, היום כבר לא אכפת לה. היא יושבת מעליך. אתה ממשיך לספר לה על רגעים טובים מפעם. מחשבות שאין טעם לשמור בלב ברגעים כאלה. אתה מגמגם מילים על לילה ישן. היא מקרבת את עצמה לשפתיך, משלימה מה שלא יכולת לומר.

ידך מפזרת את שיערה. אתה משכיב אותך תחתיה. אתה מחייך כשהיא שותקת שתיקה תמימה בעוד ידה פותחת את שאר כפתורי החולצה. רגע חושני שגורם לך לנשק אותה שוב, להודות על האישה שלצידך. לוודא כי היא אמיתית. מה לא היית עושה למענה עכשיו... אתה מתרחק, מביט בעיניה באהבה. עיניים עייפות. עיניים בוכות. אתה קורא אותה בשתיקה. היא מחזיקה את ידך. מובילה אותה בעדינות לטבורה.

היא מרשה לעצמה לעצום את עיניה. אתה שואל אותה איך היה היום שלה. היא שותקת. מקרבת אותך לשפתיה. בעדינות. אתה כמעט מפחד שהיא תישבר. נשיקות קטנות אתה מנשק אותה.

אתה  יודע כמה היא אוהבת כשאתה מנשק אותה. כמו פעם,כשהייתם צעירים יותר. השפתיים שלה רכות אתה מרגיש אותן נעות תחתיך, נושם לתוכה, מנסה להחיות בה חיוך. וכשהיא משיבה לך נשיקה. מחשבה קטנה מאיצה את פעימות ליבך- היא אוהבת אותך.