[ליצירה]
מאיר, מה רצית בדיוק להגיד? שיצירה על ציפורים היא רדודה אוטומטית? (כמו 'ציפורים' של היצ'קוק, 'העורב' של פו, לדוגמה)? שיצירה בדיונית היא פסולה בלי לקרוא בכלל? (כמו, למשל, 'עולם חדש מופלא' של אולדיס, 1984 של אורוול, אם תרצה דוגמאות) או שיש בעיה כללית ביצירות דמיוניות שכוללות ציפורים? (כמו 'עליסה' לקרול, או למשל המיתוס של איקרוס, יצירות רדודות ידועות)?
אני מכיר את הדס, ונדמה לי שזה הרבה יותר משאתה יכול לטעון לו, ואני יודע שהיא שמחה לקבל ביקורת בונה. אבל מה שכתבת כאן היתה קטילה ילדותית, ריקנית, שאפילו לא מצליחה להשמע פסאודו-אינטלקטואלית כמו שאתה אוהב. מצטער על התוקפנות שלי, אבל זה מתחיל להמאס.
[ליצירה]
"א"ר אבהו..מאימתי מברכין על הגשמים? משיצא חתן לקראת כלה. ['שירדו כ"כ שכשהטיפה נופלת יוצאת אחרת ובולטת כנגדה-רש"י שם]" (תענית ו ע"ב).
סתם, הזכיר לי, לא יודע למה. (וזה לא בגלל שאני מרגיש צורך פנימי לקשר כל משפט שלך לחתונות! באמת!)
תגובות