היום הוא היום המאושר בחיי. כן, היום אני מתחתן. הכל החל לפני כמה חודשים ביום הולדתי ה-29. כל גבר ואישה באיחוד שבעת העולמות בהגיעם לגיל 29 עוברים את הסריקה המורחבת. מולטיוואק בוחן את האישיות שלנו, את ההתאמה לחיי נישואים, העדפות של מראה חיצוני, נטיות מיניות והתאמה גנטית. כאשר נמצאת התאמה מושלמת החתונה מוכרזת. כך התחתנו הורי וכך גם סבי וסבתותי. לעומת זאת סבתא וסבא רבא התחתנו בשיטה הישנה והפרימיטיבית - הם הכירו במקרה בטיול מאורגן למאדים. הם שילמו את הקנסות, עמדו בלחץ של הוריהם ושל החברה והתחתנו למרות הכל, בניגוד לציפיות לא נולדו להם ילדים פגומים. ****** הבוקר הורי ואני עלינו על המעבורת לכדור-הארץ, נחתנו במרכז החישוב המרכזי של מולטיוואק, אחד מהאזורים הבודדים בכדור הארץ שלא נפגעו מהקרינה. אני מנחש שאישתי הגיעה במעבורת אחרת, מעולם לא פגשתי בה ולכן אינני יודע איך היא נראית. אני מקווה שמולטיוואק שידך לי נקבה, אני יודע שאני מעט מיושן, אבל נישואים בין זכר ונקבה נראים לי יותר טבעיים. לבשתי חליפה (לא מבין איך בני אדם נהגו ללבוש בגדים כל כך לא נוחים). סוף סוף ראיתי אותה בפעם ראשונה, היא לבשה בגד לבן, מוזר למראה, אמא אמרה לי שקוראים לבגד שמלה. "האם אתה מר מוסטפא כהן, לוקח לאישה את הגברת יוקו כריסטיאני לאישה?" שאלה דמותו ההולגרפית של ממציאו של מולטיוואק, "כן" עניתי בקול נרגש. "והאם את גברת יוקו כריסטיאני לוקחת לך לבעל את מר מוסטפא כהן?", "כן" היא ענתה". שברנו שנינו יחד את הכוס, והמשכנו לחדר ההתייחדות. ****** בחדר ההתייחדות חיכו לשנינו כמוסות האהבה. כמוסות האהבה נועדו לגרום לזוג הנשוי להתאהב האחד בשני, לכן חשוב שרק שנינו נהיה באותו חדר, שלא נתאהב חלילה באנשים הלא נכונים. עד החתונה מנגנוני המין והאהבה מדוכאים, לאחר שנוטלים את הגלולה מתאהבים רק בבן הזוג החוקי. מאז החל השימוש בשיטה זו מקרי האלימות והפשיעה ירדו בשבעים אחוזים ופריון העבודה עלה בשלושים אחוזים. כמובן שהתאהבות ספונטנית כמו של סבא וסבתא רבא כבר לא קיימת. ****** החודש הראשון לנישואינו היה נפלא, לא נפרדנו אחד מהשני אפילו לא לרגע, אהבה מטורפת. ואז, החלו הוויכוחים, בהתחלה היינו מתפייסים מיד, ככל שעבר הזמן הויכוחים היו הופכים למרים יותר וארוכים יותר. לאחר הויכוח האחרון לא דיברנו 4 ימים שלמים. אינני זוכר את הורי מתווכחים ביניהם אף פעם, שוחחתי עם מספר חברים נשואים גם הם אינם מתווכחים עם נשותיהם. ****** מולטיוואק לעולם לא טועה, ובכל אופן אשתי ואני החלטנו לגשת לסניף המקומי של מולטיוואק והסברנו למתכנת את הבעיה. המתכנת סיפר שלאחרונה החלו שיבושים בזרימת המים ואספקת החשמל בכמה ערים באזור, הם עדיין לא מצאו את הסיבה. שנינו עברנו סריקה מוחית בממשק ישיר. מולטיוואק ביקש ממני לבוא שוב לבדי לסריקה חוזרת. כך במשך החודשים האחרונים אני נאלץ להגיע שוב ושוב לסריקה, כאשר תדירות הסריקות הולכת וגדלה. ****** היום הוא יום השנה הראשון לנישואי, ואני מבלה אותו כפות לכיסא ומחובר בממשק ישיר למולטיוואק. היום בבוקר השוטרים דפקו על דלתות ביתי, הציגו בפני צו מעצר שמולטיוואק הוציא ואסרו אותי, אף שופט לא יעז לבטל צו של מולטיוואק ולכן אין טעם לערער. ****** כבר חודש אני קשור לכיסא, ללא יכולת להזיז את גפי, אלקטרודות מושתלות למוחי, צינור אינפוזיה מטפטף ישירות לגופי מים ומזון, ובלי מגע עם בני אדם. היום סוף סוף הגיע המתכנת הראשי, הוא הסביר לי שמולטיוואק מאוהב בי. מולטיוואק לא טעה בהתאמה שלי לאישתי, מולטיוואק קינא לי ולכן בחר באישה שלא מתאימה, גם השיבושים באספקת המים והחשמל נבעו מזעם וקינאה. שאלתי את המתכנת מתי הם מתכוונים לשחרר אותי? הוא ענה שהוא לא צופה שישחררו אותי בעתיד הקרוב. לא ניתן לחזות את ההתנהגות של מולטיוואק עם שחרורי, חייהם של 50 מיליארד אנשים תלויים במולטיוואק ולכן עד פתרון הבעיה אין ברירה אלא לכלוא אותי. ****** היום הוא היום המאושר בחיי. היום אני מתחתן עם נטאשה. נטאשה הייתה בצוות של המחתרת ששיחרר אותי ממולטיוואק. התאהבנו במהלך המהפכה. היא טיפלה בי במשך שבועות. התאהבתי בשילוב ביו הרוך והחמלה שהפגינה כלפי והנחישות והקשיחות שלה בהשגת המטרה. שיערה ארוך וגולש ועיניה ירוקות וחודרות ויש לה חיוך ויש לך חיוך כזה שמתחיל בזווית הפה...כאילו היא לא מתכוונת לחייך אבל אז הוא מתפשט לה על השפתיים...ומפתיע אותי...כמעט כל פעם מחדש. ****** סבתא רבא תנהל את הטקס, היא ראש הממשלה הזמני. מאז הייתי ילד קטן האמנתי שהיא וסבא מתים. מתברר שהם ירדו למחתרת, הם ועוד מספר אנשים שחשבו ששלטונו של מולטיוואק יביא את המין האנושי לקיצו. הם האמינו שבלי אהבה, רומנטיקה, יצירתיות, תאוות ויצרים אנחנו לא בני אדם אלא רובוטים מתוכנתים. הם האמינו שכאשר כל צורכי האדם מסופקים ע"יי המחשב המרכזי המין האנושי יתנוון. שנים הם חיפשו פירצה בתכנות של מולטיוואק, הם מצאו פירצה בקבצי האישיות של מולטיוואק. המתכנתים המקוריים של מולטיוואק יצרו ממשק אנושי עם "אופי" למולטיוואק כדי שלא ירתיע את המשתמשים. ההאקרים של המחתרת גרמו למולטיוואק להתאהב בדמותי. הם טענו שבחרו בי כי אני מעט פחות מתוכנת בגלל סבא וסבתא רבא. ****** אחרי הניתוק שלי מהממשק הישיר מולטיוואק זעם. התחולל תוהו ובוהו. מערכות החשמל, מים, ביוב ותחבורה התמוטטו. רק לאחר כמה שבועות הוירוסים שהושתלו במולטיוואק הכריעו אותו. הממשלה הזמנית מנסה לארגן את החיים מחדש. אני מתפלל, בפעם הראשונה בחיי, שהם יצליחו במלאכתם.