[ליצירה]
לא נכון! לא הפסקת לכתוב. בשביל לכתוב צריך השראה, ואין השראה גדולה לכתיבה מאשר האהבה, אפילו אם האהבה כואבת, (וזה די שכיח שהיא כואבת). כשכותבים באהבה, לא צריך מקלדת או עיפרון. אפשר לכתוב פנימה. אם רוצים לשתף אחרים ברגשות, בשביל לחפש הזדהות או אוזן קשבת, אפשר לכתוב על צג או נייר, וזה יכול להיות גם משהו שכתבת פנימה מזמן.
מסר כפול - אחד שאיבד את ההשראה
ומצא אותה כתובה אצלו בפנים.
[ליצירה]
דבי, איזו רוח דרור עפה אליך :)
מסר, כתמיד אני כ"כ שמחה לקרא אותך. אני מכתירה אותך בתור ה-מורה שלי לחיים.
ולך יקירה, מה אומר אחרי דברי חכמים? כלום, כי הכתיבה היא הנפש, ובאהבה אוהבים וזייהו, לא צריך להסתבך.
(הו, את אומרת, לוּ זה היה כ"כ פשוט... :)
אז אולי תקחי לך תפוחים ותמרים
המתיקי את יומך...
כּנרת נושבת
לילה קסום חמדתי
[ליצירה]
וואו!זה מעולה!
הרגש,החרוזים...
קצר וקולע.
מגדיר בצורה אמיתית ומדוייקת את התחושות
התבטאות מעולה ("רסיסי נשמה")
"אקח הכל פרט לכאב הזה"-זה משפט כל כך אמיתי והלוואי שהיה אפשר באמת לעשות זאת תמיד..
לזכור רק את הרגעים היפים ולא את הסוף הכואב..
תודה לך.שיר מקסים!
[ליצירה]
שני המשפטים האחרונים של כל בית מעולים...
נראה לי לי שהשיר קצר מידי.הוא היה יכול להיות גם באורך שורה ועדיין מעולה.
אבל הבעיה שאת לא מספיקה להעביר את המסר דרך האורך שלו.
ז"א-כדאי לפתח את הרעיון ולהוסיף שורות לשיר כדי שהרעיון יהיה יותר ברור.
הרמיזות לא מספיקות ויש תמונה שמצטיירת בראש אבל היא מאוד תלושה ומעורפלת כי לא נתת מספיק "מידע".
יש לך שפה נעימה וצירופים טובים,כמו-דגדוגה של הבטחה,הבהובי צחוקינו...
תודה..
[ליצירה]
כן, אנו מבקשים את הבלתי אפשרי, "תן לי אותך עוד קצת", ועם כל הכאב,
אנו גם מצליחים לעשות את הבלתי אפשרי - להמשיך לחיות.
ורק המקום ימלא החיסרון.
אפרת, זה כתוב מאד יפה.
שיאירו הימים הבאים.
[ליצירה]
מצא חן בעיני הבית השני.
הרעיון עובר טוב, אולי קצת יותר מדי - בבית הראשון והאחרון התיאור מאד דומה ומאד חד. אולי כדי להפוך את זה למרומז יותר.
מי שיבוא מחר
יהיה עד
אהבתי!