על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
דעה, מה זה משנה אם מה שבת"ש כתבה מגעיל אותך או לא? מדובר כאן על תגובה ליצירה ולא תגובה לתגובה. זה לא אתר חינוך. זה אתר יצירה.
באשר ליצירה, הביקורת נאמרה.
זה אכן לא מתנגן לי כשיר ולא כמונולוג ולא משאיר לי מקום לדמיון ולהעמקה. גם בעיני החריזה הורסת מפני שזה מאלץ אותך להשתמש במילים שאולי לא היית משתמשת בהן אילו לא רצית לחרוז. בכתיבה הבאה שלך תנסי להשתחרר מחרוזים, תגלי עוד סוג של שחרור... ותראי שהאיכות משתפרת.
בהצלחה.
[ליצירה]
בכל פעם שאני קוראת את כתיבתך משהו מציף אותי מבפנים, כל כך הרבה רגש,
כל כך הרבה מאחורי כל מילה,
ואתה מצליח להעביר את הכל בצורה כל כך מופלאה!
תודה.
[ליצירה]
נעמה יקרה, כבוד לי להגיב ראשונה ליצירה הכל כך עוצמתית הזו ומצד שני אני תוהה איך לא הגיבו עד עכשיו.
קראתי אותה ועדיין קוראת שוב שוב והיא צובטת. כואבת. לא. זה הרבה יותר עמוק, היא מכווצת משהו בפנים, טעם מוכר...
השורה האחרונה מעט לא הסתדרה לי, התסברי את אוזני/עיני?
תגובות