על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
:) מה עבר עלי הלך?
הבל. הרבה הבל. מאיסה.
אבל כמו שבטח שמת לב, תאריך כתיבת ה"הבל" הינו ה 16/2/2005 ומאז המון קין עבר בנהר.
ואפילו קין כבר חלף לו ועכשיו, המון אדם.. :)
[ליצירה]
יש!!!
חזרת לכתוב בעברית!
ועוד בעברית אהובה כל כך ...
כמו תמיד, אני לא מתיימרת להבין בכתיבה, אבל משהו ב / / / קצת עשה לי את כל הדבר הרך הזה לנוקשה,
אני חושב שהייתי פשוט משאירה רווחים גדולים בין מילה למילה ז"א
"אהבתי את מבינה את הרגע
שנגעת שאמרת קרב הלום"
(כן, יש משמעות למרחק, הוא לא אקראי,)
זה נקרא לי נכון יותר, רך יותר בדרך הזו, או בכל דרך אחרת שתעלה על דעתך שתגרום ל / / / להעלם משם...
אבל שוב, מה אני מבינה...
ברוך השב שייקה.
תגובות