על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
על הבל הבלים אמר קוהלת
אמרו חז"ל שעל המעשה שעשו שמעון ולוי שהרגו עיר שלמה
תנא אחד אמר שעשרת הרוגי מלכות הם כפרה על המעשה
תנא שני אמר שבכל דור ודור 10 צדיקים מתים ככפרה על אותו מעשה
זה בא ללמד אותנו שכל מעשה לטובה ולרעה לא משנה מי עשה אותו ומתי זכותו או חובתו עומדים לנצח מול הקדוש ברוך הוא.
[ליצירה]
הבלאגן, הקפיצה מדבר לדבר, הקטיעה, כל המכלול הזה, רק גורם לי לרצות לחבק אותו יותר ויותר...
ולא, זה לא חיבוק מרחמים, זה כי הוא פשוט חמוד! בעייתי משהו, אבל פשוט חמוד בטירוף!
"את ינון השקט - החולם
על הגב,
דרך הגב
חלומות חלולים."
זה אמור להיות דרך הגב או דרך אגב?
הוצחקתי.
[ליצירה]
מבינה גדולה במוסיקה אני לא, אבל זכורים לי כמה דברים מהגן, ריתמיקה... אז אם פורטה זה חזק ופיאנו זה חלש, יש כאן פורטה מטורף שכזה בהתחלה, מן שכרון שבחופש,תאווה, יצר, אבל משהו בתחושת החופש הזה מעיק ואז, שיא!. שורת המחץ שמשאירה מן תחושה של , אאוץ'. פגיעה בנקודה רגישה...
אהבתי מאוד מאוד, צורת הכתיבה של החלק הראשון מכניסה למן מרתון שמסתיים בנוקאאוט. בהצלחה!
אגב... יכול להיות שסגנון הכתיבה שלך מוכר לי? מן תחושה שכזו שכבר נתקלתי בשירים בסגנון זה בעבר..
תגובות