נראה שהמשפט נאמר לנו, הכל כך מצומצמים,
שמסוגלים "להעביר" אוטיסט ללא הסתכלות שניה, כי הוא אוטיסט ומה כבר יש לראות באוטיסט...
ואמת היא. מי שלא מביט, מפסיד את כל היופי.
את כל היופי האינסופי הזה.
תודה לך שהבחנת ותודה עוד יותר גדולה לחניך הפלאי .
[ליצירה]
נראה שהמשפט נאמר לנו, הכל כך מצומצמים,
שמסוגלים "להעביר" אוטיסט ללא הסתכלות שניה, כי הוא אוטיסט ומה כבר יש לראות באוטיסט...
ואמת היא. מי שלא מביט, מפסיד את כל היופי.
את כל היופי האינסופי הזה.
תודה לך שהבחנת ותודה עוד יותר גדולה לחניך הפלאי .
[ליצירה]
קצת אחרת, לפחות לפי מה שאני יודעת זה שהפרשנים משאירים את אסתר בתוך הארמון. דריוש המדי במסורת הינו בנה של אסתר ואחשורוש (על זה נאמר "כאשר אבדתי אבדתי", שמעתה והלאה היא אינה יכולה לחזור למרדכי כי זה נעשה מרצון). דריוש הזה הוא זה שנותן אפשרות לבנות שוב את המקדש השני אחרי שכורש מתחרט ומפסיק את בנייתו. חז"ל תולים את ההסכמה הזאת בקשר (חיבה) ליהודים באסתר.
ובקשר לכלל ולפרט- זה עדיין קצת עצוב למרות שזה נכון בכללי, לעיתים אנשים גדולים צריכים לסבול למען עם.
[ליצירה]
הי! זה לא יפה לא לתת לי את ההזדמנות להיות הראשונה להגיב...
אז: 1. ממש הצלחת לגרום לי לחייך והקטע ממש מעביר את המורכבות של החיים (סדר ערב, חתנוה ובילויים).איכותי.
2. ארועים חד פעמיים שחוזרים על עצמם הם טעם החיים.מי היה מאמין שמשפט טיפשי בשעת ערב מאוחרת מדיי יתקל בכזאת אהדה?
חיים מוזרים...
תגובות