כל פגישה היא בעצם נקודת השקה בין שני סיפורים...

 

הוא

ג´ייסון בייקר בן ה-20 (85 קילו על מטר תשעים ושש) הוא רק בשנתו השניה במכללת לואיזיאנה סטייט אך כבר מחוזר על ידי רוב קבוצות הכדורסל באמריקה. עם שיער בלונדיני וגן עור שחום במקצת ועיניים כחולות על גוף של ספורטאי מצטיין הוא כמובן, גם אהוד הבנות. הוא מגיע ממיאמי, מה שמסביר את גון עורו היפה, ויש לו חיוך של מיליון דולר. (או אם נחשב את החוזה שבטח יקבל, מדובר בכמה מיליונים...). הוריו גרושים. אביו גר באורלנדו, ואימו – במיאמי, כך שהם קרובים והוא בקשר טוב עם שניהם. תחביבים – מוסיקה וגלישה, כיאה לילד אמריקני בעיר עם חוף. כבר בתיכון היה כוכב המחזור בכל התחומים – בנות, כדורסל ואירועים. תמיד הוא יצא עם הבת הכי שווה. גם עכשיו, במכללה, הוא רק נפרד מטניה, הבחורה הכי מחוזרת בקמפוס, לאחר רומן "מתוקשר". השנה, למרבה ההפתעה הוא לא הלך מכות עם אף אחד, עדיין. זאת, למרות שהוא נוהג לעשות את זה די הרבה, וכמובן גם לנצח. הוא בחר בלואיזיאנה סטייט מפני שהיא היחידה שהסכימה לתת לו מילגת לימודים עבור הכדורסל הטוב שהוא מציג למרות ציוניו המזעזעים וגם בגלל שהוא מעריץ של שאקיל אוניל שלמד שם לפני 15 שנה...

הרגליים והגב שלו מבוטחים כבר כמעט במיליון דולר והסכום רק יגדל עם השנים.

במכללה, הוא התיידד עם טייסון רובינסון (2.04 מטר), שחור העור, עוד כשרון גדול שביחד הם הצמד החם של הליגה.

היום הם החליטו לעשות תחרות: מי יותר אתלט. לצורך העניין, הם לקחו את המסדרון המרכזי של בניין ההרצאות הענק, שם עוברים בממוצע עשרת אלפים תלמידים ביום. הם ירוצו את המסדרון לכל ארכו והראשון שיגע בקיר – מקבל ארוחה חינם על חשבון המפסיד במקדונלדס (שהמאמן לא יידע). הם חיכו לזמן טוב באמצע שיעור (מתימטיקה, סתם משעמם) ויצאו לדרך בהזנקה של תלמיד השנה הראשונה הנלהב, טום יורק...

 

היא

דונה בלייק בת 19, תלמידת השנה הראשונה לתקשורת. היא נמוכה יחסית עם שיער שטני גולש ונאה. פניה דווקא יפות אך משקפיים שנראות כמו תחתיות של בקבוקי בירה מסתירות אותם, ואף אחד לא מסתכל בכלל לכיוון שלה. כזאת היא הייתה גם בתיכון, בבית הוריה במיניאפוליס הצפונית והקרה. והיא בכלל קנדית במקור (טורונטו). אין לה הרבה חברות (ובטח לא חברים) כאן, והיא שוקלת לעבור למכללה אחרת. ציוניה דווקא טובים מאוד ומרציה מעריכים אותה מאוד. אחד, ד"ר דון ביילי, קצת יותר מידי כנראה. הוא ניסה להתחיל איתה בשבוע שעבר. היא סירבה והבטיחה לשתוק. הוא מבחינתו, הבטיח לה לעבור בהצטיינות את הסמסטר. היא כרגע במצברוח ממש רע מכל הסיפור הזה. אחרי הכל, היא מעולם לא רימתה. היום יש לה סיבה יותר טובה להיות מצוברחת. היא מאחרת בפעם השניה ברציפות לשיעור בעיתונות, השנוא עליה. כבר עברו עשר דקות מתחילת השיעור והיא רצה במסדרונות לעבר אולם ההרצאות הראשי...

 

הם

זה היה בלתי נמנע. ג´ייסון נכנס בדונה במהירות כל כך אדירה שהיא עפה את כל המסדרון בערך. משקפיה נפלו ונשברו וספריה התפזרו. ג´ייסון הפסיד כמובן, בתחרות, אך כרגע היה חשוב לו לעזור לדונה. הוא אסף את כל ספריה ועזר לה לקום.

 

ואז הוא ראה את פניה.

ללא התחתיות של הבירה.

אהבה ממבט ראשון.

 

 

היום

הם נשואים באושר (שני ילדים וכלב) ובעושר (וילה ענקית במיאמי עם מוסך וסל מעל הדלת, ואן משפחתית וקרייזלר בשביל הדאווין, הכל על חשבון הבעלים של קבוצת הכדורסל שבחרה אותו). ג´ייסון, אגב, נפצע ופרש ממשחק וכיום הוא משלים תואר ראשון במדעי החברה. דונה היא עיתונאית בכירה בעיתון אמריקני ידוע...