[ליצירה]
חזק
מזכיר קצת את הקטע שכתבתי "הגיבו לי" אם מענין אותך.
אכן קשה למצוא קוראים בהתחלה, אבל לאט לאט זה קורא ואיך שלחה לי מישהי פה העיקר זה הכתיבה...
אבל ממש אהבתי את הקטע
[ליצירה]
אולי זה נאיבי בעינכים, זה בסדר, תמיד אמרו לי שאני כזו...
אבל היה לי חלום ועכשיו הוא איננו ובאיזה שהוא מקום אני יודעת שהחלום היה תמים ילדותי משהו, לכן עכשיו במבט לאחור אני רוצה למצוא את היופי בחלום חדש מתוק ומציאותי.
בעז"ה שיתגשם...
תודה על התגובות...
תגובות