[ליצירה]
באיזה שהוא מקום החלום המתוק והמציאותי מתקדם להתגשם בעז"ה , בכך שהוא יותר "מקורקע" ואולי זה סוד קיומי
לעומת החלום המנופץ...
וב"ה שלא הפסקתי לחלום ולנסות לפעול בעקבות החלום.
ורק שלא אפסיק להאמין בכוח להשתנות , ולשנות דברים קשים....
[ליצירה]
אסתר הגשם הוא מנת חלקך, אה?
אהבתי את:"אך מי תבוא לבוא הקשת ומי רק בוץ ניגר...
ואולי זה היכולת ךלהיות שניהם והבחירה מה להיות..
אופס, אולי לקחתי את זה למקומות שלא התכוונת א-ליהם.
תגובות