...נמשך המצוד אחרי המחבל בעל 10 הנשמות, מוחמד דף, בעקבות מידע חדש שהגיע לראש אמן. חוליות החיפוש הורחבו, ולמרדף הצטרף גם כח של...  

ובאופק אחר... 

...הבירה בהיסטריה: נמשך המרדף הקטלני אחרי ´אוזי´ הקנגורו שברח מגן החיות העתיק במרכז קנברה. המשטרה והמשמר האזרחי בעיר הגבירו כוחות בדרכם ללכידת החיה המסוכנת. הנזק כבר מוארך באלפי דולרים אוסטרליים...

 

...הפגנת ענק לימין אתמול בכיכר ציון בירושלים. עשרות אלפים באו להפגין כנגד ההתנתקות. שלטים בעלי אופי מסית הונפו. המשטרה החרימה את חלקם ואף זימנה לחקירה... 

ובאופק אחר... 

...נמשכת הפגנת עמותת GREEN SOUTH כנגד עקירת עצים בדרום המדינה. ´הם לא מבינים שהם משמידים חיים של עשרות בעלי חיים שחייבים את היער הגדול כדי לשרוד!´ זעקה אחת המפגינות. ההפגנה אף גלשה לפסים אלימים במיוחד כאשר אחד המפגינים קרא בגנות המשטרה אך הוסה במקום...

 

 

...מחבל מתאבד פוצץ עצמו במרכז ירושלים, בצומת הרחובות יפו וקינג ג´ורג´. מבית החולים ´הדסה עין כרם´ נמסר כי לפחות 20 הרוגים וכמה עשרות פצועים בינוני עד קשה... 

ובאופק אחר... 

...פיצוץ עז נשמע אתמול בבנין הסמוך לבנין האופרה של סידני. מחקירה קצרה של המשטרה עולה כי מדובר כנראה בפיוז חשוף. בעל הבנין, ששימש כמאפיה, נעצר בחשד לרשלנות במזיד ומעצרו הוארך ביומיים...

  

שביתה כוללת של המשק החל ממחר. יור ההסתדרות, עמיר פרץ, תולה את סיום השביתה בהחלטה של שר האוצר לחדש את הביטוח לעובדים השכירים בחינם... 

ובאופק אחר...  

שביתתם של מפעילי הלונה-פארקים  באה אתמול לסיומה כאשר הושגה פשרה בין הממשלה לארגון החדש. ´מחר אמא תיקח חופש מהעבודה ונלך ללונה-פארק´ אמר בתגובה ילד מאושר מיאבי קריק...

 

...קצורין! תתפטר! שאג ההמון בנמל התעופה בן גוריון עם נחיתת הנבחרת הלאומית לאחר שכשלה בהעפלה לגביע אירופה הקרוב. ´לא היינו מפוקסים, וזה פגע בנו´ תירץ קפטן הנבחרת. קצורין: ´אני לא מתפטר´...

 ובאופק אחר...

 מאות אוהדים קיבלו במחיאות כפיים סוערות את שחקני נבחרת אוסטרליה שחזרה מאתונה ללא מדליה וכשלה להעפיל לשלב הנוק-אאוט. כוכב הנבחרת, שיין היל: ´אנו מאוד מאוכזבים מהטורניר, הגיע לאוהדים יותר´. ההתאחדות לכדורסל סירבה לקבל את מכתב ההתפטרות של המאמן, והאריכה את חוזהו עד לאולימפיאדה הבאה...

 

איזה מהדורה תעדיפו?