[ליצירה]
להתכוון דיינו
יפה ! אני הייתי מוסיף עוד דיינו:
אילו היינו מתכוונים למה שאנחנו מתפללים דיינו!
ולהתכוון זה הרבה יותר חזק מלהתרכז כי אני יכול להתרכז מבלי להתכוון.
[ליצירה]
הדס- אני לא ממש יודעת מה זה ניסוח לירי, אבל תנסי פשוט לשיר את זה...,
גם אני מרגישה שחסר משהו, אשמח לרעיונות יעול, כי הרעיון הכללי נראה לי נחמד.
[ליצירה]
בנסיוח, התכוונתי 'כמו אריה מתגברים' - מה רע ב'מתגברים כמו אריה' המוכר? כנ"ל 'ולא על עצמנו משקרים', מה גם ש'לשקר על מישהו' זה סלנג. לשקר=לספר שקר, את יכולה לשקר אודות מישהו, אבל כשמדבור על כך שאת משקר *ל*מישהו, אז אי אפשר להכניס 'על'.
[ליצירה]
נחמד הרעיון, אבל נראה לי משום מה לא גמור. קצר מדי, אולי. והניסוח הלירי-כביכול של המשפטים לא מוסיף אלא מסרבל; אפשר לכתוב את אותו דבר בסדר הנומרלי של דיבור.
[ליצירה]
תאור אנושי כ"כ ותמציתי כ"כ. מסוג הדברים שבשרות הלאומי אומרים, "טוב, שכאסיים את השרות יהיה לי זמן לחשוב וכח להתרכז", ואח"כ מגלים שאין. ותמיד מקווים שפעם, אחרי שנגמור ללמוד, או כשנצא לפנסיה...
[ליצירה]
כן
אע"פ שאני מזדהה עם התאור הנוראי של ההפגנות, וזה באמת תאור יפה של משהו די מגעיל, נראה לי שמי שלא רק כותב ומדבר, אלא ממש מקדיש מזמנו, גם אם זה לא נחמד בכלל, כדי לנסות להשפיע ולו במעט, מוכיח את אהבתו.
והלוואי שתהיה לנו דרך מועילה יותר לעשות זאת.
[ליצירה]
הדס- אני לא ממש יודעת מה זה ניסוח לירי, אבל תנסי פשוט לשיר את זה...,
גם אני מרגישה שחסר משהו, אשמח לרעיונות יעול, כי הרעיון הכללי נראה לי נחמד.
[ליצירה]
נטשה-
כל כך קשה לנו לוותר על מחשבות ודברים שנמצאים לנו בראש, לפעמים אני יודעת שמשהו הוא לא נכון אבל אני אוהבת אותו, כי אם הוא במוח שלי אז הוא שלי ואני אוהבת את עצמי...
זה קצת כמו ניתוח ראש, וזה כואב...
אני מקווה שהבנתי נכון את מה שכתבת.
[ליצירה]
כתוב איפושהו- שצריך להפוך את הארץ לשמיים,
אז אולי כל המשפט הזה הוא בחירה של האדם, אם להכניס את אלוקים לארץ, או להשאיר אותו מחוץ לתחום.
ולהפוך את הארץ לשמיים- אתם יודעים- קטן עלינו....