קצת יצאתי את הכפר
צפיתי מההר
אז בא רוח נהדר
והביא ריח מוכר
רוח נלבב,
אני שרוי
הזמן בטל,
אך לא מצוי
מתחתיי לאט הולכות
מספר פרות משוטטות
ממעל ישנן פסגות
גם למטה יש שונות
רוח נלבב,
אני שרוי
הזמן בטל,
אך לא מצוי
[ליצירה]
טוב, אני לא יודע אם אהיה פה בזמן הקרוב כדי לקרוא את תגובתך, אז מה שאני מנסה להגיד לך זה שצריך להוציא מהראש את המשוואה ערבי=עני ומסכן.
לא שאין כאלה, כמו הרבה יהודים בארץ,
אבל רוב הערבים בגליל (הזכרת את אזור קדרים) הם אמידים למדי, ואני מרשה לעצמי לומר זאת מכיוון שאני גר בגליל עשרים ואחת שנים.
אני לא יכול שלא להעלות בי תהיות האם ביקרת אי פעם בכפר ערבי. אתה הרי לא מניח שחמולות שלמות מסתמכות לפרנסתם על העשר שקל לפרחים/תותים/מה שלא יהיה שהילד שלהם מוכר בצומת.
[ליצירה]
ובכל זאת, "סמכו עלינו" והטילו עלינו כן לנסות להרגיש מה שקראת לו הקצה שבקצה, ואם כך, אז כנראה שאנחנו כן מסוגלים להרגיש טיפה, אחרת לא היו קובעים לנו את הצום הזה...
[ליצירה]
אתה בטוח שזה היה בשעות הלימודים ?
רוב הסיכויים שהשלמת את המידע הזה מדמיונך.
אם תשים לב בפעמים הבאות, תראה שהם נמצאים בשעות אחר הצהריים, ואם לא - זה בימי חופשה.
לא, הם לא צריכים לחסוך כסף לטיול למזרח הרחוק, מכיון שבזמן שאני ואתה היינו שלוש שנים בצבא, הם כבר כמעט סיימו את הלימודים באוניברסיטה - ונהיו עורכי דין או רופאים. למשפחתם יש וילה בת שלוש קומות, בחניה חונה מכונית מרצדס או וולבו. נכון, הקירות לעיתים אינם מכוסים בטיח במשך עשרות שנים - וכאן ניתן לטעות.
לא, לא מחוסר כסף להשלים את הבניה, אלא דווקא כדי להתחמק מתשלומי ארנונה, שכן לפי החוק במדינת
ישראל בית שאינו גמור לא צריך לשלם ארנונה.
אלה הם עובדות.
אנא היצמד לעובדות, במקום להיטפל לשמי ("לא ברור וגם ממזר"), אף שברור לי כי זה קל יותר.
היכן אתה מתגורר, אם יורשה לי ?
תגובות