[ליצירה]
אסף- זה כולל את כולם גם את הרבנים.
תסביר לי בצורה משכנעת למה מדגישים את "אשתו כגופו" ולא את 'נשים דעתן קלה ופסולות לעדות' למה את האחרון מתרצים בצורה עלובה במקרה הטוב.
כשכתבתי שתפילות גלותית התכוונתי לזה. לא כי יש לעקור. התורה כיום היא 'משהו' מנותק מהחיים. בבחינת "הציבי לך ציונים" מקסימום הלכות לא ברורות ולעתים "מצחיקות"
הדו"ג של הציפור באה לומר שתי דברים:
1. תראה כזו ברבריות- לך תסביר את זה, העיקר רוצים מקדש, משיח... קודם תבין על מה אתה מדבר. רק אחר-כך תנסה להפוך את זה לשירה.
2. התורה מתייחסת לדברים פיזיים לחלוטין.
כשהדס כתבה שירה לא חשבתי רק על שירה פיוטית....
אֵין זוֹ נְגִינָה אֲמִתִּית- לא נגינת הנפש של יוצר כזה או אחר; עליהם אפשר לסמוך בדר"כ שנגינתם נגינת הנפש, אלא נגינת היהדות, נגינת התורה שממזגת חומר ברוח, נגינה אלוהית פה ולא נגינה של בתי כנסיות מעץ ומאבן.
[ליצירה]
אהבתי ת'כתיבה
בעיה קטנה... קהלת והומרוס הם בכלל לא קשורים. קהלת הוא לא ספר הסטוריה או מוסר אנוש, אלא אחד הספרים שנכתבו ברוח הקודש ו.
למעשה הוא מבטא (כמו שאר הכתוב בתורה) את החוקיות האלוהית של ישראל. קהלת מבטא עקרונות חיים שהם בגדר טבע ובריאה. כל מילה היא יחסי גומלין וכוחות. עלינו לחשוף אותם מתוך קריאה נכונה ושאלת שאלות. השלב הבא יהיה לממש אותם ככל האפשר.
[ליצירה]
כולו להט , ואודי עשן וגחלים
הבו לי אש !הגעת לנקודת הרתיחה לשיא לכתר. קריאה שנובעת מיאוש?
זנב בוער של שועל או חתול ?
את הבערה תיקח מעם המזבח מעם המחת
מריצפת האש .את האפר מעם התפוח , של פרות קדושות נשחטות ,תחת שמיים אדומים ואויר צחיח זרה אותם על לשונך .ישרף כפי שאתה כלכך רוצה , אבל על תמות בצמא אל תכווה לנצח אל תאבד את האוביקטיביות ו הפכחון ,שללא מי טל מרוים מצננים וממתנים ,אי קימים ? נשרפים. ואל יהיו דברי אלו בענך לצנינים , לקש יבש מאוכל ,קבל את חסד המיים לצד תבערת הדין, " יקוב הדין את ההר " לצד "פוטר מיים ראשית מדון "-- ויאוש החזון .
ואז תוכל להקדיש לנטשה זאת בשלמות
במדה הנכונה ולא כצונמי ככפית הגיגית.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לא הבנתי,הדס, זה מדבר ישירות על השואה? אם כן אני מחזיר את מלותיי - - -
אומנם הייתי בוטה מדי, אבל אני רוצה להבין:
מה הנושא של השיר? שיר געגועים לגבר או כמו שהכותרת אומרת (ברמז) שיר על השואה...
אם זה שיר אהבה הרי שזה מצמרר,
ואם טעיתי, אז אני מתנצל מכל הלב.
זו מנקודת מבט של בחורה בשואה שאהובה אבד?
זכותך לכתוב לפי ראות עינייך, אבל אם הבנתי נכון...
אז זה מאוד לא לרוחי. (כאילו מי שואל אותי)
אני חושב שהבהרתי.
[ליצירה]
אהבתי
מלך השירים הקצרים שואל היכן הוא השיר הקצר?
במיוחד אהבתי את 2 השורות האחרונות.
המלצה שלי תכתוב " שלוש האחיות" במקום מספר...
זה יותר נעים יפה ומתאים לשיר.
תגובות