אפשר לומר שקודם את הפרח למרות שזה נעשה די במקביל, הקווים הפשוטים של הרקע נבנים על גבי הפרח והקווים המעוטרים והמורכבים (שהם בעצם גוף הפרח) משורטטים בהתאם לקווי הרקע.. (מקווה שלא סיבכתי אותך..)
[ליצירה]
אפשר לומר שקודם את הפרח למרות שזה נעשה די במקביל, הקווים הפשוטים של הרקע נבנים על גבי הפרח והקווים המעוטרים והמורכבים (שהם בעצם גוף הפרח) משורטטים בהתאם לקווי הרקע.. (מקווה שלא סיבכתי אותך..)
[ליצירה]
אפשר לומר שקודם את הפרח למרות שזה נעשה די במקביל, הקווים הפשוטים של הרקע נבנים על גבי הפרח והקווים המעוטרים והמורכבים (שהם בעצם גוף הפרח) משורטטים בהתאם לקווי הרקע.. (מקווה שלא סיבכתי אותך..)
[ליצירה]
נוגע
העלאת זכרונות של מאורעות חולפים, שכבו ועברו מן העולם, זה נושא שתמיד עורר אצלי רגש.
זה מזכיר לי את השיר "לתמונת אמא"- של דבורה עומר.
-קטע יפה ביותר-
[ליצירה]
וואוו
ממש ממש יפה, בעיקר אהבתי את ציון העובדה שהמוסיקה נובעת מן המקור העליון, את הביטוי להרגשת הצורך "להוציא מן הכח אל הפועל" את המוסיקה, המתרגמת את תכונותיה של נשמת האדם לצלילים... -מזדהה...
[ליצירה]
מכיר
אני חושב ש- "סימן שאלה"- לא ממש הבינה את הכוונה שלך...
אני מכיר את ההרגשה, איך זה להשקיע ולטרוח, לשפוך את תוגת לבי הכורע אל תוך יצירותי ובסוף לזכות להתעלמות מוחלטת, לא תגובה, לא כלום - אין קול ואין קשב..
לפעמים אני תוהה אם משהו בכלל טורח לעיין ביצירות שלי...
[ליצירה]
תיאור מעמדו של הילד החריג בחברה הוא דבר נפוץ אך מרתק כל פעם מחדש, בעיקר בסיפור שלך אהבתי את המתח בנקיטת היוזמה של יונתן לנסות להשתלב בחברה ה"נורמלית" זה מזכיר לי קצת את הסיפור-"לרקוד עם אבא" אם זה מוכר לך . גם שם הילד החריג מהווה את גיבור הסיפור וגם שם הוא משתנה מדמות תמימה לדמות אסרטיבית הנכונה להתמודדות עם החברה המדחיקה -סיפור מצויין-
[ליצירה]
...
אם כבר דיברנו על נתינה אולי אפשר להוסיף: "כי בעת שאנו נותנים -אנו מקבלים" [רודיארד קיפלינג , מתוך תפילה עתיקה] נ.ב- אהבתי את השם -"גביע זהב"... מזכיר לי משהו...
תגובות