[ליצירה]
סיפור משונה, אגדה עממית בסגנון כוורת.
נראה שהכלל היחיד הסיפור הוא ששום דמות בסיפור לא תשמור על הכללים.
אם סבס אי פעם יחזור לאתר (האגדה פורסמה לפני שנה) - צריך להגיה, נמרצות....
חוצמזה - אם בכל תאונה מוסרת קלה עתיקה מעל יער קסום, ממלכת האגדות כבר מזמן כוסתה בג'ונגלים פראיים וכל הנסיכות עברו לגור על הענפים. נראה לי שאנחנו יכולים להירגע סוף סוף ולהפסיק לחלום בזמן הנהיגה.
[ליצירה]
נפלא
כן נפלא מבינתי ומבינת רבים אחרים (במיוחד אותם שלא מכירים מונחים כמו מוז'יק)
אבל זה לא מפריע לי להתרגש ולהימתח כל פעם מהיצירות שלך מר סבס .
איזו אירוניה דקה (או כל כך דקה) על הפרושים שטחיים של המקורות וכל הכבוד על הכרת תודה לגיבורי חייל שהשמידו את העמלק הנאצי .
יהי רצון שבשילוב ספרא וסייפא נשמיד גם את העמלק הערבי : הן עם כלביא יקום וכאריה יתנשא , לא ישכב עד יאכל טרף ודם חללים ישתה .
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
---
ח הההחחחחההההה!!!! :-)
רשימת מקבלי התארים :-)
ושכחת להוסיף כמה שמות:
כדרלעומר מלך עילם
שכם בן חמור גרם
בלעם בן בעור
עבדול עזיז מוסטפה איבן קלופשטוק
חיכמת עבדול לואי ז'ק איבן בוסקילה אל עזיז קשטיל די גומרה ס"ט.
ואחרון חביב:
רפטולספטומספקין
נונסנס משובח!
[ליצירה]
בחיים לא קראתי יצירה כזאת !
אני רואה בסיפור איוש מוחלט מסדרים חברתיים הקיים אך גם קריאה נחרצת למהפכה אמונית .(הפעמון)
אדון סבס מדירמרטיריוס אתה הסופר הכי טוב באתר הזה שאני מכיר אישית .
עלה והצליח במעלות הקודש .
[ליצירה]
לראשונה בתולדות האנושות,
חיים הפיח,
במדוכאי העולם.
אך עד מהירה הם הוצאו להורג ביריה או מתו בחפירת בלמור קנאל, אז התקווה קצת נכבתה(לפחות אצל כמה עשרות מליונים)לא?
[ליצירה]
ממש יפה. אך לפי דעתי(ואני לא מבין בציור)
השפתיים שכה מעצבנות את חלק מהמגיבים, פשוט מצוירות כאילו הן מופנות ישר כלפי המסתכל
אבל הפנים של לגולס מופנים קלות שמאלה (לימינו של לגולס).
השפתיים של מישהו שככה מסתכל לימין אמורים להראות לא סימטריים(רק צד השמאלי של שפתי לגולס היה אמור להיות נראה אל המסתכל בתמונה)
ואולי אני סתם מקשקש כי בכל זאת הציור יפה. חן חן
[ליצירה]
אהבתי! נכון,לא מצאתי הרבה לקח או מוסר השכל (אולי כי אני נבער למדי בענייני ספרות). אבל מי אמר שצריך אותם? יש יצירות שזה לא יפה להם כלל. על כל פנים כתוב יפה לפי דעתי.