[ליצירה]
אלרואי, שיר חזק עם המון מסר אך כדאי לדעתי להסביר קצת על מה הוא מדבר לטובת אלה שלא מבינים.
חוצמזה על מה שאתה מדבר זה יותר שאיפה, כמיהה, רצון, ופחות חלומות (לפחות חלק מזה)
תודה לך.
[ליצירה]
לא אלרואי, החלום לא נגוז. אל תאמין לאף אחד שמציע לך לוותר על החלום, ובמיוחד לא ליצר.
עוד תראו בע"ה פרי אהבתכם הכנה. ועד אז, לא לוותר, להמשיך לטפח את הזוגיות, להפתיע, לשמח, לשמוח בזכות שאתם אחד לשני ולא לבדים כאלו.
קוה אל ד'
חזק
ויאמץ ליבך
וקוה אל ד'.
(חוץ מזה שכל תולדותיהם של צדיקים = מעשיהם הטובים).
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
איזו הסתכלות מדהימה על בדידות וקושי. מקסים!! הלוואי על כלונו.
שאלה קטנה: האם לא ניתן לזכור את העלה הנשמר מבלי לחזור לעצבון כל פעם?
אהדתי.
תודה לך.
[ליצירה]
מסכימה עם תמי לגבי נקודת המבט, אבל השיר כשיר דורש הגהה ושכתוב.
חסופים צ"ל חשופים.
חריזה - החריזה ברובה הגדול לא נכונה, ובמקרים מסויימים מאלצת את הטקסט - הכנסת מילים שלא היית מכניס אלמלא הצורך בחרוז.
בחיי בשורה הראשונה לא מתחרז עם כלום, גם לא עם צליל דומה.
נשאר ונשר - בעייתי, אבל יחסית זה עובר.
מחר-נשאר זה לא חרוז: לא מספיקה הברה דומה בסיום כדי לחרוז בין שתי מילים. כנ"ל לגבי אברים-חסופים [שכאמור צ"ל חשופים], טומנים-פורצים, דברים-מרומים; אתה לא שומר על נסיון לחריזה לאורך כל הטקסט, יש כמה שורות שפשוט לא מרגישות במקום.
הייתי מציעה לוותר על החריזה ולעבד את זה מחדש. הרעיון טוב, וזה יכול לצאת הרבה יותר. בהצלחה.
[ליצירה]
יצירה נחמדה.
הערות:
"קצת בלתי אפשרי" - זה לא בעברית! (אם זה קצת, זה שולל את העובדה שזהו בלתי אפשרי)
החצי השני של הבית השלישי מחובר עם הבית הרביעי, אבל לא עם חציו הראשון של הבית השלישי.
[ליצירה]
יצירה נחמדה.
הערות:
"קצת בלתי אפשרי" - זה לא בעברית! (אם זה קצת, זה שולל את
העובדה שזהו בלתי אפשרי)
החצי השני של הבית השלישי מחובר עם הבית הרביעי, אבל לא עם
חציו הראשון של הבית השלישי.
[ליצירה]
אכן, סייג לחכמה.
האם בסוף התכוונת, שאם יהיו לנגד עיננו הורים או חברים, נדע לשתוק? הלא בעצמך אמרת "איך לומדים לעצור בשעת מריבה / לפני שאתה תוקע סכין בלב רעך".
אז לא, העיצה הזו לא עובדת.
ללמוד לשתוק זו עבודה פנימית, חלק מן המאמץ בתיקון המידות, ואין זה דבר שבא מאליו, עד כדי כך, שיש ונדרשת התבוננות על עצם הצורך להתאמץ בהשגת מטרות רוחניות או מעשיות בחיינו.
אעצור כאן כדי לא להלאות, למרות שיש עוד מה לאמר בנושא.
[ליצירה]
אלרועי, דבר חורז הוא ביצירותיך, החיפוש, חיפוש ועוד חיפוש של האדם בתוך עצמו, בתוך קהילתו, בתוך העולם, האפוף טיפוסים מטיפוסים שונים.
ברור נוקב וחשוב, כל עוד אינו חיטוט והלקאה עצמית.
הרעיון מובן, אבל ליטוש של השפה, תעשיר את יצירתך.