[ליצירה]
חחחח מר יוסף וויזלי, זה ממש ממש הצחיק אותי. רק אני חושב שבאיזהו שלב זה נהיה ארוך מידי. אבל לא משנה.
תגיד, כבר חושב על החתונה? אמרתי לך שתתחתן עוד מעט. מר יוסף, הסגרת עצמך- אתה הבא בתור!
[ליצירה]
רעיון מקסים :)
הסיום נשמע קצת מאולץ. כאילו המשפט של החבר במסעדה נאמר רק בשביל הפואנטה. (טוב, לא ממש כאילו...)
בטוחה שתצליח לחשוב על דרך טובה יותר להכניס אותו.
אה, והקטע עם הפופקורן אחרי שהיא מכריזה על הטיסה שלה נשמע קצת לא אמיתי - היא מודיעה לו משהו כזה והוא מתלהב מהפופקורן?
אני מבינה שהכוונה היא להראות שהוא לא שם לב בהתחלה, אבל זה עדיין מצלצל לא מתאים...
חוץ מזה - יופי של סיפור :)
[ליצירה]
תגובת המחבר
חברים יקרים,
הופתעתי לטובה מהביקורות הרבות.
תודה רבה על הטובות והרעות.
מי שמכיר אותי יודע שהסיפור הזה מיוחד בשבילי.
אם מישהו רואה עצמו נפגע מהסיפורים שלי, עצבני, או נראה לו וולגרי/ציני מדיי, פשוט אל תקראו אותם (אולי זה לא בשבילכם, באמת שלצערי).
לדעתי, כותב ששם לעצמו גבולות נמצא בבעיה.
את גבולות האתר אני פחות או יותר מבין, לכן אני לא אפרסם פה כל סיפור.
לסיכום, אל תבזבזו אנרגיה על מריבות.
בכל מקרה, תודה לכולכם ותמשיכו לבקר (תרתי משמע), זה חשוב.
[ליצירה]
תגיד טובי,
יכול להיות שלעסת עשב בלי לבדוק מה קטפת (עלה ירוק) ?
בעניין הנ"ל אני מסכים עם שי.
קצת קטנוני (וילדותי) מצידך לבקר אנשים בצורה כזו, בגלל שהם נתנו לך פעם ביקורת רעה.
בכל מקרה, שי אל תתן לו להשפיע עליך,
אם יש לו בעיה שלא יקרא, או שילך לדגדג את עצמו עם קלשון...