אין כמו הים .. גם אני אוהב להשתמש בו בכתיבה.. יש בים כל כך הרבה משמעויות וגוונים... אין ספק שהים מדהים ומרתק עבור כל אוהב וכל כותב... אהבתי את משחק המילים על המחשבות שעולות 'גלים גלים' ואחר כך מתנפצות אל המזח.
קודם כל העימוד של השיר
מאפשר לי לקרוא...
וזה השיר בעיניי וכך הוא נפלא
לטעמי ולהבנתי.
חזרתי אל הים.
המקום שממנו,
הכל התחיל.
המקום בו
המחשבות עולות,
גלים גלים.
[ליצירה]
אין כמו הים .. גם אני אוהב להשתמש בו בכתיבה.. יש בים כל כך הרבה משמעויות וגוונים... אין ספק שהים מדהים ומרתק עבור כל אוהב וכל כותב... אהבתי את משחק המילים על המחשבות שעולות 'גלים גלים' ואחר כך מתנפצות אל המזח.
[ליצירה]
קודם כל העימוד של השיר
מאפשר לי לקרוא...
וזה השיר בעיניי וכך הוא נפלא
לטעמי ולהבנתי.
חזרתי אל הים.
המקום שממנו,
הכל התחיל.
המקום בו
המחשבות עולות,
גלים גלים.
[ליצירה]
מקסים! אהבתי! אני כ"כ מאמין בזה שבאהבה לא צריך רק לדבר ואפשר גם לשתוק ( גם לי יש כמה שירים שמדברים (שותקים) על זה) אך אם זאת צרמה לי קצת השורה האחרונה. במקום "לשתוק את האהבה" הייתי משנה ל "לשתוק באהבה" אך זו דעתי האישית בלבד. בכל מקרה תודה לך!
[ליצירה]
תודה רבה לך לגוד, אח יקר... כולי תקוה שזו היא הגרסה הסופית והאחרונה של השיר. כי בעיניי עכשיו הוא מושלם... ואני לא מבין למה כולם משבחים אותי שאני מסכים לקבל ביקורת. הרי זה טבעי שאדם שואף רק להשתפר ולהתקדם הלאה, לא? וחוץ מזה שגם כבר כתבתי את זה בכותרת שלי שאשמח לקבל כל הארה והערה... בכל מקרה הרבה תודה!
[ליצירה]
תודה רבה נסיך קטן באמת לאהוב את הארץ זה דבר קשה מכיוון שבאמת יש תחושה שלא מקבלים שום דבר חזרה אך האמת שמקבלים כ"כ הרבה כמו הפירות והירקות שהארץ המדהימה שלנו נותנת לנו או המים שאנחנו שותים. הרבה דברים נראים לנו כמובן מאליו אך שום דבר בארץ אינו מובן מאליו... שתהיה שנה של שגשוג צמיחה ופריחה הן אישית והן לאומית...
תגובות