אין כמו הים .. גם אני אוהב להשתמש בו בכתיבה.. יש בים כל כך הרבה משמעויות וגוונים... אין ספק שהים מדהים ומרתק עבור כל אוהב וכל כותב... אהבתי את משחק המילים על המחשבות שעולות 'גלים גלים' ואחר כך מתנפצות אל המזח.
קודם כל העימוד של השיר
מאפשר לי לקרוא...
וזה השיר בעיניי וכך הוא נפלא
לטעמי ולהבנתי.
חזרתי אל הים.
המקום שממנו,
הכל התחיל.
המקום בו
המחשבות עולות,
גלים גלים.
[ליצירה]
אין כמו הים .. גם אני אוהב להשתמש בו בכתיבה.. יש בים כל כך הרבה משמעויות וגוונים... אין ספק שהים מדהים ומרתק עבור כל אוהב וכל כותב... אהבתי את משחק המילים על המחשבות שעולות 'גלים גלים' ואחר כך מתנפצות אל המזח.
[ליצירה]
קודם כל העימוד של השיר
מאפשר לי לקרוא...
וזה השיר בעיניי וכך הוא נפלא
לטעמי ולהבנתי.
חזרתי אל הים.
המקום שממנו,
הכל התחיל.
המקום בו
המחשבות עולות,
גלים גלים.
[ליצירה]
אחת... יקרה !
מצטער שביאסתי אותך אם הסוף העצוב, אך ניסיתי להראות את התום ואת המודעות שצריכה לדעתי להיות באהבה. שאהבה צריכה להיות תמימה אך לא יותר מידי כי באהבה חיבים שגם תהיה מודעות. לא?!?
זאת דעתי האישית לפחות את לא חיבת להסכים.
[ליצירה]
וואוו ממש יפה אהבתי את הדימויים של חייך וביחוד אהבתי את המשפט האחרון. "גם אם דמעה זורעת נשמה ,קוצרת אהבה."
תודה לך שנתת לנו לבקר במחוזותייך...
[ליצירה]
לגוד אח יקר, יש הרבה במה שאתה אומר
אך רציתי שידעו שזה שיר אהבה לארץ
ולא סתם שיר אהבה. אם הייתי כותב "אהובה"
אז כולכם הייתם חושבים שזה שיר אהבה סטנדרטי,
אך זה לא... שתהיה גם לך שנה מתוקה מדבש
ומרובה בשמחות כרימון...
תגובות