[ליצירה]
הרמון!
עם המון רגשות, המון.
אך לכולם חסרה אהבה, מקומם תופשת תאווה.
באם זה טוב או אם זה רע, את זאת אמור לנו אתה!!!
הידד!!! לזה חיכיתי וזכיתי בשירך לבי מילאתי,
ועל כך שאין שלי הוא, את עצמי שנאתי.
סתם, בצחוק! אבל באמת יורד לי רוק...
תודה על שיר נפלא ורק חלפו מספר שעות,
כעת ממשיך ומחכה לשיר הבא והפתעות.
מזה יפה? יוצא דופן וגדול.
חיים
[ליצירה]
אתה שואל על הנעלם הגדול והלא מוחשי,
רבות התהיות בנושא זה ותשובות עוד יותר.
מה שנדרש מאיתנו זה לחיות לא יותר,
היא אינה מוחשית מקומה במח,
לפעמים אותה נצרח, לעתים רוצה לשמוח.
אהבתי ואהדתי.
תודה:
חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות