תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
אוי רחל
תמרור: קשה לי עם הדרישה של הבית האחרון. קפץ לי מול הפרצוף (סליחה, מול ה"פנים") משפט בסגנון "מה ששנוא עליך...."
בכל זאת נגעה בי הצעקה שמשתמעת מהשיר: "אני קיים!" שימי-לב... אני פה. סימן: אין מה לעשות המילים שלך פועלות!
(ציון: מי אני שאחלק ציונים?)
תודה,
בועז
[ליצירה]
מעניין... לדמיין את מנהגיהם של אבותיי (צד אחד של משפחתי גם הוא מחסידות אירופה), ולחשוב על כך בעת בה אני סועד את סעודתי השלישית בשבת קודש.
תודה על השיתוף, והמתכון!
[ליצירה]
הדס, זה מקסים.
הסיפור עצמו אכן היה קצת צפוי, אך עצם השימוש בשיר היה מפתיע, ואף נתן את כל הנפח המרשים לסיפור. רעיון מעולה.
את כותבת נהדר.
הקדרות שלך מתאימה לי, אף שלפעמים היא נראית לי אכזרית מדי. כל אחד והאופי שלו ביצירותיו.
תודה לך... מושלם.
א אה אהד אהדתי!
[ליצירה]
יפה. מאוד.
הזגהיתי עמוקות עם כל מילה.
המון רגש הושקע בשיר נפלא זה. הרבה קושי.
מקווה שתצליחי לעבור את המכשולים... שכן לא ניתן לנו ניסיון עליו איננו יכולים להתגבר.
תודה!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יפה!
סלחו לי... תגובות ליצירה לא המקום לדון בנושאים שונים. בשביל כך יש פורום, או הודעות אישיות.
* הסיום טוב דיו. משלים את התמונה ומחזק. יפה!
* הכתיבה קצרה וטובה. לפעמים הדבר הקטן מכיל בתוכו כ"כ הרבה. נהדר!
* תמונה פשוטה ומובנת. נחמד.
* לא יותר. כל זה היה רק הקדמה... איפה השירה? אמור להיות פה איזשהו רעיון... מצטער שאני ככה, אבל פשוט חסר משהו. יותר מתאים לזה להיות קטע, אך על זה יש עוררין. פשוט צריך להכניס משהו שיעצב את השיר... וזה צריך לבוא ממך. אני לא יכול להגיד לך מה חסר, כי אני לא כתבתי את השיר הנפלא הזה.
תודה!
[ליצירה]
מצויין.
כתיבה נהדרת ועירפול דק וחשוב...
אבל הסיומים שלך הם שעושים הכל. פשוט סוף נפלא!
חכם ביותר - להביא את כל משמעות השיר ב"בום" של שתי מלים.
תודה!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אהה...
מקסים.
העיניים כנראה אמורות להיות כאלה אפלות.
הרישומים שלך מדהימים.
אכן, אפשר להוציא הרבה רעיונמות מהיצירה. הלכתי לפי דעתו השנייה של אסף עוד לפני שקראתי אותה.
תודה!
תגובות