תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
מלפני יומיים רדף השיג הזכיר אותך ואת אהבתו עם הערצתו אל כתיבתך והעבירה לי.
כמו כן את צערו על עזיבתך הפתאומית עם שיריך יחדיו.
והיום לאחר קריאה ראשונה של יצירתך זאת,
רואה אני כי קוטל כינים אנכי ואתה פילים לעומתי.
תודה על שירך העוצר נשימה בכתיבתו, אוצר המילים
וזרימתו הנפלאה שלא לדבר על הרעיון!
אהבתי והתלהבתי מכל מילה.
תודה: חיים
[ליצירה]
שירך מצא חן בעיניי ומתפלא אני שלא הגיבו עליו.
היתכן ואתה אינך מגיב לאחרים?
המשך לכתוב קודם זה עושה טוב, ובל תחשוב
שכולם כאן יוצרים שזה לא יפחיד אותך.
תודה נהנתי מאד:
חיים
[ליצירה]
[ליצירה]
אותו אדם אשר קרא ולא חנק דמעה,
אינו ראוי להיות יוצר: בזו רמה , גבעה.
תודה:
ושוב תודה: חיים
[ליצירה]
עצוב לי לראות יצירה זו ללא תגובות!
כאן בשיר זה טמון אושרו של כל אדם ואדם
כאן בקטע הזה הוא רוצה להיות עם עצמו ואלוהיו,
כאשר הכל שמסביבו אינו נוגע בו וזו האמונה הגדולה של האדם בבורא.
עצוב לי...
חיים
תגובות