תודה להילה, לאור ירח, לחיים ולישי:
הנאתכם הנאתי היא.
ביצועה: השמיים במכחולים השאר בסכיני ציור
[ שפכטלים ] ציור מובלט מעל פני שטח הבד בגבהים שונים.
ושוב תודה:
חיים
יצירה משגעת!!
האור של השקיעה...כל כך נוגה ומרגיע.
העיר עצמה נראית כעוד דקה והיא נרדמת....מאוד מרגיע להתבונן בציור הנפלא הזה.
תודה על עוד יצירה קסומה ומקסימה.
אשכרה לעת ערב - ציור כל כך מביע, מה שלא יהיה מצד שמאל נראה כמו חיילים שבאים להחריב או מנסים להגן. השבילים נראים כמו כידונים והמגדלים כמצבות.
עצוב, עצוב..
עוד אבנך ונבנית.
[ליצירה]
תודה להילה, לאור ירח, לחיים ולישי:
הנאתכם הנאתי היא.
ביצועה: השמיים במכחולים השאר בסכיני ציור
[ שפכטלים ] ציור מובלט מעל פני שטח הבד בגבהים שונים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
יצירה משגעת!!
האור של השקיעה...כל כך נוגה ומרגיע.
העיר עצמה נראית כעוד דקה והיא נרדמת....מאוד מרגיע להתבונן בציור הנפלא הזה.
תודה על עוד יצירה קסומה ומקסימה.
[ליצירה]
אשכרה לעת ערב - ציור כל כך מביע, מה שלא יהיה מצד שמאל נראה כמו חיילים שבאים להחריב או מנסים להגן. השבילים נראים כמו כידונים והמגדלים כמצבות.
עצוב, עצוב..
עוד אבנך ונבנית.
[ליצירה]
הכי יפה הגיבה מיבלאנש ליצירתך:
לשירי מהפכה יש סיגנון מסויים ואתה שולט בו!
מאו, לנין ,סטלין ועוד אחד ימח שמו גם שלט בו!
התרצה להיות אחד מהם?
לא אומר שאין לך כישרון, אבל כן אומר: מבוזבז!
וזה חבל מאד.
חיים
[ליצירה]
אכן יפה מאד!
מצד שני תראה אחד שאין לו כושי משלו בתוכו?
גם ולא יודה כולנו עבדים למישהו או משהו,
בזה חוזקו של שירך זה, אשר בצורה זו או אחרת,
עושה לנו דבר מה.
תודה על שירך המקסים כי באמת נהנתי.
תודה:
חיים
[ליצירה]
במחשבה שניה ואתה תבין,
החלטתי להגיב מכאן ועד סין.
מאחר והזמן בי דוחק משום מה,
אגיב בקצרה על זו יצירה.
דרודי הקטן לחופש נולד,
אתה מהבועה צא וצעד.
לגדולות נולדתה וזה יעודך,
בתקווה עוד רבות ואשמע.
תודה מכל הלב שלך:
חיים
[ליצירה]
אכן דעתי אינה מרוחקת מדעתו של ישי שור,
שיר חזק מאד כמתוך תפילה אדירה, הזועקת
מלב הכותב.
המילים:ונביעת מים תפרוץ
מצלקת ההלחמה
כלבה.
איזה יופי, מילים אוטנטיות ושיר מרמה אחרת!
תודה לך: חיים
תגובות