אכן ציור יפה חד וברור(בוא נגיד שסבא שלי מבין בזה יותר)
מראה כשרוניות טובה](בא ננגיד שם עכל עלה קטן ומסכן שציירתי פעם אמרו לי שאני כשרוני אז הציור היפה הזה בוודאי מכניס אותך לקטוריה זאת)
[ליצירה]
כמה קסום!
כמה שלפעמים אני רוצה לברוח למקום כזה!
מקום קסום עם מלא עצים, ולהתבודד שם.
אבל הבאסה זה שאני לא מכירה מקום כזה! במיוחד לא באיזור המגורים שלי!
בינתיים אין לאן לברוח ואני מסתפקת בגינה שלנו. אבל זה לא אותו דבר, לא אותו הקסם.
איפה זה?
תמונה מדהימה.
[ליצירה]
ממממ .. כבר כתבת על זה פעם? למה זה נשמע לי מוכר? : סיגריה, בית קפה, בחורה.... לא הבנתי את הקשר של זה לעט, או את הקשר של העט לזה.. או איך שלא תרצה את זה...
ממש יפה.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
הדסה! יקירתי!
אני אוהבת את השיר הזה שלך, בעיקר בגלל שהוא כ"כ אמיתי. הוא בא לך מבפנים. ומשם הוא יוצא הכי יפה.
אוי, באמת למה.
אם אני לא אזהר, אני אמצא את עצמי זועקת ביחד איתך- למה????
הוי, הלוואי.....!!
תמשיכי לכתוב..
בתש
[ליצירה]
תודה שמוליק. הצלחת להחליף את המורה לאזרחות. מסכנים הערבים. אוי. מסכנים. (אנחנו לא מסכנים..)
מדינת ישראל אכן ביתה הלאומי של היהודים. כמו שלכל אחד יש ארץ משלו.(כן כן, גם לערבים. אני לא מבינה למה הם בכל זאת מנסים בכל כוחם להפוך מדינה של אחרים למדינתם.) גם לנו יש. זה אסור? שחכת מה היה בגלות? ("עם אחד מפוזר ומפורד".. זה מפני שלא הייתה לנו אז עדיין מדינה.)
מעולם לא חי בה?! הצילו! מה עשית כל חייך בבצפר?!
לא למדתם תנ"ך?? והסטוריה- לא למדתם? גלות בבל..מאז ועד קום המדינה היינו בגלות (לפי מיטב ידיעתי. אני לא מקשיבה בשיעורים..) זו הייתה יציאה זמנית מא"י ואז חזרנו.. והערבים היו שם.. ונלחמנו לקבל בחזרה את ארצנו..
חחח... מעניין שבדיוק גם הערבים מנסים למחוק סימנים שהיינו שם פעם.. היו כתובות בעברית או משו.. והם הרסו את הכיר.. או משו..לא זוכרת בדיוק..
טוב.. אני יכולה להמשיך ולבטל את טענותך הטפשיות וחסרות הביסוס. רק שאין לי כוח. ולך בודאי אין כח לשבת ולקרא את כל גיבובי, וקל וחומר שלא להבין..
יום טוב...
בת"ש
[ליצירה]
היד יפה . מצויירת ממש טוב. הפרפר מדהים. עם כל הדוגמאות הקטנות שעליו, שנעשו בכישרון עצום ! הנפח של כנפיו, אוי, הנפח של הכנפיים! מדהים . מדהים.
הדבר הזה על היד, פשוט נשגב מיכולתי להבין איך את עושה את זה. קל וחומר מיכולתי לצייר את זה..
את פשוט הולכת ונהיית יותר טובה, מציור לציור רואים את זה יותר... אין , את פשוט מוכשרת!
ביקורת? - מי אני, הקטנה שאבקר אותך... רק ללמוד ממך אני יכולה.
תגובות