את החיצוניות אי אפשר להאשים. אם זה "פירסינג", קוקו או קוצים (קטנים כגדולים). אותם אי אפשר להאשים. אי אפשר להגיד שזה הג´ינס המשופשף, הקרוע, או החולצה השחורה עם ההדפסים המזעזעים. גם אל הסיגריות ואל הנרגילה לא תוכלו לשלוח אצבע מאשימה.

ולא, אפילו לא את הפנימיות. לא תוכלו לזלזל בגלל מה שנראה כמרד, או בגלל אופי קשה וקר.

ואתם? לא, לא אמרתי שאתם אשמים. יש גבול לכמה שאפשר להאשים.

לא.

אנחנו כבר גילינו מזמן את מי צריך להאשים, ואתם – אולי תגלו זאת מאחורי התלתלים, החורים הבטלה והצעקה, ביום מן הימים.

כן, יש לנו שיגעונות לפעמים. אך לנו יש נשק מסוכן שאיבדתם כבר מזמן, ואיתו אין לכם מושג איך להתמודד. לנו יש כוח חיים, תקווה, רצון. ולכם? ייאוש, ייאוש ודיכאון.

אז מי אתם שתגלו לנו על העולם וכמה רע הוא? תנו לנו ללמד אתכם, הרי בכל זאת יש לנו את הניסיון. הניסיון שרכשנו מכם. ניסיון כביר, ששכחתם בעבר, ואנו שחזרנו אותו בהווה. אנחנו יכולים למחזר זיכרונות.

אולי תצטרפו? מה קרה, אתם פוחדים מקצת נחישות ואידיאולוגיה? לא ייתכן... הרי ממכם שמענו על דברים אלה!

ועוד פעם לא. התסרוקות המוזרות לא חושפות מוח אדיש ונאיבי. אנחנו יודעים הרבה. התלבושת היא תרמית, מסתירה יותר משתוכלו לתאר.

 

--------------------------------------------------------------

 

צאו וראו, צאו וצפו בתאריך, בשעון.

זמן הגאולה הגיע, ואנו הדור שיקבל את פניה.

השיער הזה אינו מרד – השיער הזה הוא סמל הכוח.

החיצוניות חיצוניות מלך היוצא לצפות בעמו,

השיער – שיער שמשון.

 

למה לגוזרו?