[ליצירה]
זה מקסים!!
בכלל, יוסי, אני נורא אוהבת להסתכל על היצירות שלך.
רואים איך שאתה שם לב לפרטים הקטנים וזה מעשיר כל כך את המכלול...
אין ספק, אתה בחור יצירתי.
:-))
[ליצירה]
וואלה! צודקים
יש לי את הציור הזה כבר שנתיים ואף פעם לא שמתי לב לזה.
גם שמתי את זה פעם בפורום הארי פוטר בתפוז ואף אחד לא כתב לי את זה. פלאי פלאות!
[ליצירה]
לא אמור להיות בוגר
ולא טיפשי. זה סתם, ציורון. שציירתי לעצבן מרכזניקים כשהייתי במחנה קיץ של ישיבת מרכז הרב.
תליתי על דלת החדר. ואכן תוך דקות התאספו מרכזיניקים זועממים שהחלפו לעופף ולהפריח אספקלריות מאירות
[ליצירה]
טל! ניתחת מצוין את מצבך!
והבעיה שלכם היא לא חוש ההומור שלכם. אלא שאתם מתייחסים לזה ברצינות, כאילו זה מופנה אליכם!
אין הבדל אם הייתי מצייר לדוגמא פסל החירות בדמות חסיד עם נר הבדלה וספר תורה או שריף במערב הפרוע בדמות חרדי שחובש מגבעת במקום כובע בוקרים ז'קא שחור ומגן דוד במקום כוכב או שהייתי מצייר תורה-מן במקום סופר-מן. אז כאן ציירתי אירגון גזעני נוסח מאה שערים. אבל זה אותו העיקרון. ככה שאין שום סיבה להתעצבן מזה כי זה לא נועד לעצבן.
[ליצירה]
ברור שזה קורה גם במקצועות אחרים
ברור שזה גם קורה עם בעיות בלשון או עם חומר בהיסטוריה. אבל שם זה באמת לא בעיה. באמת השימוש העיקרי של מקצועות החול הוא בבגרות.
מה שהקומיקס צוחק\בוכה עליו זה שבישיבות תיכוניות מרוב כל הבגריות והמבחנים גם למקצועות קודש מתנהגים בסוף כמו משהו שלומדים בשביל המבחן.
גם אצלי בישיבה התיכונית שלי הרבנים לא מפסיקים להגיד "אנחנו לא לומדים גמרא לבגריות, הבגריות מעל לראשינו וכו'" אולי זה היה עובד... אם הם בעצמם היו מאמינים בזה...
[ליצירה]
פימו
חוץ מהעץ חיים (שני המקלות שיוצאים מהספר למעלה) שהיו מפימו אבל נשברו ונפלו אז ציירתי אותם במחשב:-)
אגב... זה בגובה של שני קופסאות גפרורים. הייתי צריך לשים משהו ליד שיהיה פרופרציה
[ליצירה]
להתחשב בכך ש...
ציירתי את זה מזמן. וזה היה כגם הפעם הראשונה שצבעתי בפוטושופ. ככה שלא הלך לי מי יודע מה.
בכל אופן. זה מבוסס על מאמר הומורסיטי של אורי אורבך מהעיתון "נקודה", על הספר הארי פוטר בגירסה דתית.
תגובות