טעם אסטתי טוב? רגישות לצורה צבע ולגוון?
אוסף קווים אלכסוניים אקראיים שממולאים בצבעים שגרמו לי סנוור ושיתוק רגעי נחשבים לטעם אסטתי טוב?
הדבר היחיד שנראה פה טוב זה הטלית.
את הרעיון לא אהבתי בכלל.
ולא טיפשי. זה סתם, ציורון. שציירתי לעצבן מרכזניקים כשהייתי במחנה קיץ של ישיבת מרכז הרב.
תליתי על דלת החדר. ואכן תוך דקות התאספו מרכזיניקים זועממים שהחלפו לעופף ולהפריח אספקלריות מאירות
יש לי חוש הומור דפוק, ולכן אני מתקשה להבין מה מצחיק בלהמציא ארגון חרדי-קיצוני-אנטי-מזרוחניקי. זה נראה לי יותר דומה לסתם טיפוח שנאה, וזה מה שעיצבן אותי.
וכציור, זה דווקא מצויר טוב מאד.
יוסי שחר7/7/2005 11:11:56 טל! ניתחת מצוין את מצבך!
והבעיה שלכם היא לא חוש ההומור שלכם. אלא שאתם מתייחסים לזה ברצינות, כאילו זה מופנה אליכם!
אין הבדל אם הייתי מצייר לדוגמא פסל החירות בדמות חסיד עם נר הבדלה וספר תורה או שריף במערב הפרוע בדמות חרדי שחובש מגבעת במקום כובע בוקרים ז'קא שחור ומגן דוד במקום כוכב או שהייתי מצייר תורה-מן במקום סופר-מן. אז כאן ציירתי אירגון גזעני נוסח מאה שערים. אבל זה אותו העיקרון. ככה שאין שום סיבה להתעצבן מזה כי זה לא נועד לעצבן.
תודה יוסי. אני אקבל את זה כמחמאה (עוד תוצאה של חוש ההומור השנוי במחלוקת שלי)
נביש - יש לצחוק עם, ויש לצחוק על. ההצדקה היחידה של הומור שחור (גם הומור שחור במשמעותו המקורית) היא כשצוחקים עם.
וחרדים הם לא גזענים. נכון שהם, ואני, ואני מנחש שגם אתה, אומרים כל יום "ובנו בחרת מכל עם ולשון" וכו',
אבל ההגדרה של גזענות היא לא "לחשוב שאתה הכי טוב" אלא "לחשוב שמכיון שאתה הכי טוב, לאחרים אין זכות קיום."
אבל כשאתה עושה כאילו כרזה של קבוצה גזענית בסגנון חרדי אז ככה זה נראה. זה לא קשור אם זה קיים במציאות או לא בפעם האלף! (חוץ מזה שלא חסר קיצונים בכל מחנה. אבל זה לא קשור לעניין כמו שהסברתי כבר)
[ליצירה]
טעם אסטתי טוב? רגישות לצורה צבע ולגוון?
אוסף קווים אלכסוניים אקראיים שממולאים בצבעים שגרמו לי סנוור ושיתוק רגעי נחשבים לטעם אסטתי טוב?
הדבר היחיד שנראה פה טוב זה הטלית.
את הרעיון לא אהבתי בכלל.
[ליצירה]
לא אמור להיות בוגר
ולא טיפשי. זה סתם, ציורון. שציירתי לעצבן מרכזניקים כשהייתי במחנה קיץ של ישיבת מרכז הרב.
תליתי על דלת החדר. ואכן תוך דקות התאספו מרכזיניקים זועממים שהחלפו לעופף ולהפריח אספקלריות מאירות
[ליצירה]
כי...
כי אני אולי יוציא אותו מתישהו או בספר או בעיתון.
הייתי שם כאן פרק או שניים לדוגמא. אם היה אפשר להעלות תמונות בגודל יותר רציני והנורמלי מהבדיחה של ה 100 kb. שזה פשוט כלום.
[ליצירה]
הממ.. בעיקר עם הידיים
קצת עם קיסמים (לחרוץ לדוגמרא את האצבעות (בפסל של שמחת תורה ממש רואים שחרצתי ברגל את האצבעות) אבל גם ביד אני עושה חורץ את האצבעות עם קיסמים רק שאחרי זה אני מגלגל בעדינות את קצה האצבעות ביד כדי שהקצה יהיה עגלגל ויראה נורמלי. גם כדי להביק את האישונים בעיניים אני משתמש בקיסמים. אבל רוב רובה של העבודה זה בלי מכשירים ובלי כלום.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לא אמור להיות בוגר
ולא טיפשי. זה סתם, ציורון. שציירתי לעצבן מרכזניקים כשהייתי במחנה קיץ של ישיבת מרכז הרב.
תליתי על דלת החדר. ואכן תוך דקות התאספו מרכזיניקים זועממים שהחלפו לעופף ולהפריח אספקלריות מאירות
[ליצירה]
בקשר לשם
גם לי מדורת השבט עושה אסיטואציות ממש גרועות (למרות שלא ראיתי. אלא דווקא בגלל זה) באמת התלבטתי אבל בסוף לחצתי אישור כי היה נראה לי שזה השם שיגרום להכי הרבה להכנס :-) ( מה לא עושים בשביל פירסום?)
[ליצירה]
להתחשב בכך ש...
ציירתי את זה מזמן. וזה היה כגם הפעם הראשונה שצבעתי בפוטושופ. ככה שלא הלך לי מי יודע מה.
בכל אופן. זה מבוסס על מאמר הומורסיטי של אורי אורבך מהעיתון "נקודה", על הספר הארי פוטר בגירסה דתית.
תגובות