ט"ז בשבט

תקשיבו! בינתיים זה עדיין סודי, אך בקרוב זה הולך לפרוץ ובגדול.

אתמול, בט"ו בשבט, כל הגן היה אמור לצאת לנטיעות. אבל בגלל שהפרענו לגננת טובה היא הענישה אותי ועוד שני ילדים ונשארנו לבד בגן. איזו חוצפה זאת! בגלל שהיינו ילדים רעים ולא היינו כמו כולם, לא נצא לנטיעות?! ישבנו וחשבנו שלושתנו מה לעשות.

בסופו של דבר החלטנו על כינונה של כת סודית – הכת של הילדים הרעים. "אנחנו לא חוגגים את ט"ו בשבט כי הוא חג מפגר והוא לא מעניין אותנו", הכרזנו פה אחד. אבל דוד אמר שאי אפשר לכונן כת סודית שתבטל את ט"ו בשבט בלי להציב שום ארלטנטיבה (או משהו כזה), ולכן החלטנו על חג חדש שיחליף את ט"ו בשבט. קוראים לחג: "ט"ז בשבט" – חג העקירות (כאילו ההפך מחג הנטיעות). בחג הזה יוצאים כל הילדים הרעים ועוקרים את הנטיעות שנטעו הילדים הטובים בט"ו בשבט. יורם הציע שגם נעלה באש את כל השתילים, אבל דוד אמר שהוא מפחד שהוא יעשה במכנסיים בלילה בגלל המשחקים באש, וגם יורם התחרט כי אבא שלו (שהוא פרוספור מפורסם באוניברסיטה) תמיד אומר שבמקום ששורפים שתילים בסוף ישרפו ילדים, ולכן ויתרנו על הרעיון עם האש.

בכל אופן הכת שלנו מאוד מוצלחת, ואם גם אתם ילדים רעים עם הדחקות ומשקעים בנפש (כמו שאמא שלי הפכיסולוגית תמיד אומרת), אתם מוזמנים להצטרף אל הכת שלנו. להתראות וט"ז בשבט שמח!

נ.ב. (נזכרתי בעוד משהו), למחרת גילינו שיש כל מיני אנשים בקק"ל (אין לי מושג מה זה) שכבר חשבו על הרעיון שלנו והם עושים מזה כסף לא רע.