אור, זה יפה בעיני אבל הייתי רוצה לשמוע את זה קצת אחרת, לפי דעתי צריך להיות דגש גדול יותר על החליל, יש בו קסם כשמבודדים אותו והוא נבלע ב"טכנולוגים מכנים" דבר נוסף, הסוף נשמע לי סופי מידי,יש משהו ביצירה הזו שזורם בכייף, קליל, מרנין, והסוף, קיצוני.
מקסים! אפשר עוד?
[ליצירה]
אור, זה יפה בעיני אבל הייתי רוצה לשמוע את זה קצת אחרת, לפי דעתי צריך להיות דגש גדול יותר על החליל, יש בו קסם כשמבודדים אותו והוא נבלע ב"טכנולוגים מכנים" דבר נוסף, הסוף נשמע לי סופי מידי,יש משהו ביצירה הזו שזורם בכייף, קליל, מרנין, והסוף, קיצוני.
מקסים! אפשר עוד?
[ליצירה]
רועי!
כמה דברים:
1 - אני מסכים שהוא פחות מהוקצע, ודי משעמם אפילו. הסיבה לכך הוא שיש רק סאונד אחד בשיר- הפסנתר. היה הרבה יותר קל להקליט קטעים יותר קצרים, או קטעים שמכילים קשת שלמה של כלי-נגינה, ובכל-זאת אני אוהב את הקטע הזה, אחריי שאני מקשיב לו באוזן אובייקטיבית (עד כמה שאפשר, הרי אני ניגנתי אותו), אני שומע איזשהו רגש שאין בקטעים אחרים שניגנתי, ולכן החלטתי להכניס אותו. האם גם אתה שומע את הרגש הזה?
2 - לגבי הביקורת - לא נרשמתי לאתר, והכנסתי יצירות שלי לתוכו כדי לשמוע "כל הכבוד" "זה נשמע מצויין" ו-"איזה יופי". זה נחמד לקבל מחמאות, אבל מחמאה נהיית אמיתית רק כשאתה יודע שמי שנותן לך אותה היה מסוגל גם לכתוב ההיפך, וזה הופך את המחמאות שלך לאמיתיות, בעיניי. תמשיכו להעביר ביקורת, אחרת לא יהיה לי כיוון להתקדמות.
[ליצירה]
כשכתבתי על בעייה של סאונד אחד, התכוונתי בעיקר לכך שרמת הדיוק בנגינה של שלושה צלילים או יותר (בעיקר כלים כמו תופים ובס) יכולה להיות הרבה יותר נמוכה. בעברית - כמות גדולה של סאונדים שונים מחפה על טעויות קטנות. כשמנגנים אך ורק סאונד אחד- כל טעות באה לידי ביטוי, לכן הוא כהגדרתך "פחות מהוקצע", אני מסכים איתך, אבל בכל זאת אני אוהב את הקטע הזה. אין ספק שהיה הרבה יותר קשה לנגן אותו מאשר את הקודמים ( 6 דקות ויותר בלי לעשות טעויות בקטע נגינה שהוא די מסובך בחלקו, בעיקר בסולואים, דורש מיומנות שעדיין, ואני מקווה שרק 'עדיין' אין לי).
[ליצירה]
למרות זאת
ואף-על-פי שכבר ראיתי את הקטע הזה בישיבה, וקראתי אותו לפחות שלוש פעמים (פעם אחת סתם, פעם שנייה עריכה, שלישית ביוצמ"ח), הוא עדיין מדהים אותי. מאוד חזק.
תגובות