אור, זה יפה בעיני אבל הייתי רוצה לשמוע את זה קצת אחרת, לפי דעתי צריך להיות דגש גדול יותר על החליל, יש בו קסם כשמבודדים אותו והוא נבלע ב"טכנולוגים מכנים" דבר נוסף, הסוף נשמע לי סופי מידי,יש משהו ביצירה הזו שזורם בכייף, קליל, מרנין, והסוף, קיצוני.
מקסים! אפשר עוד?
[ליצירה]
אור, זה יפה בעיני אבל הייתי רוצה לשמוע את זה קצת אחרת, לפי דעתי צריך להיות דגש גדול יותר על החליל, יש בו קסם כשמבודדים אותו והוא נבלע ב"טכנולוגים מכנים" דבר נוסף, הסוף נשמע לי סופי מידי,יש משהו ביצירה הזו שזורם בכייף, קליל, מרנין, והסוף, קיצוני.
מקסים! אפשר עוד?
[ליצירה]
בעיניי זה דווקא טוב שאדם מסוגל לעמוד גם מול דברים שהם בדיוק ההיפך ממה שהוא מאמין בהם.
בזה שהוא מבטא את הדברים האלה הוא מחסן את עצמו מפניהם, הוא לומד להתמודד איתם. הדרך להתמודד עם בעיות היא לא לברוח מהם, ולהסתגר בבועה, אלא לעמוד מולם פנים אל פנים, להילחם- ולנצח. בהצלחה.
[ליצירה]
כשכתבתי על בעייה של סאונד אחד, התכוונתי בעיקר לכך שרמת הדיוק בנגינה של שלושה צלילים או יותר (בעיקר כלים כמו תופים ובס) יכולה להיות הרבה יותר נמוכה. בעברית - כמות גדולה של סאונדים שונים מחפה על טעויות קטנות. כשמנגנים אך ורק סאונד אחד- כל טעות באה לידי ביטוי, לכן הוא כהגדרתך "פחות מהוקצע", אני מסכים איתך, אבל בכל זאת אני אוהב את הקטע הזה. אין ספק שהיה הרבה יותר קשה לנגן אותו מאשר את הקודמים ( 6 דקות ויותר בלי לעשות טעויות בקטע נגינה שהוא די מסובך בחלקו, בעיקר בסולואים, דורש מיומנות שעדיין, ואני מקווה שרק 'עדיין' אין לי).
[ליצירה]
מאיר, איתמר
אני לא רוצה להישמע בוטה, אבל בחייאת:
תגובות כמו שכתבתם כאן, ויכוחים כמו שניהלתם פה: מוסיפים רע בעולם. מותר להתווכח, אתם לא חייבים להסכים אחד עם השני, אבל למען עצמכם בתחילה, ולמען כולנו לאחר-מכן - אל תשנאו כל-כך אחד את השני. תלמדו לקבל ולהבין.
תגובות